حسام الدین دربانی

مدیر مارکتینگ و مهندسی فروش

ناظر فنی پروژه ملی کارت هوشمند سوخت
شرکت آشنانت 
از خرداد ۱۳۸۵ تا اسفند ۱۳۸۶ 
نظارت و بازرسی بر اجرای عملیات تجهیز زیرساخت شبکه جایگاه های سوخت در پروژه - دو
استان تهران و البرز
رییس اداره توسعه محصول و توسعه بازار خدمات پرداخت الکترونیکی
کارت اعتباری ایران کیش(سهامی عام) 
از مرداد ۱۳۸۹ تا فروردین ۱۳۹۸ 
در سمت رییس اداره توسعه محصول و توسعه بازار شرکت ایران کیش عملاً ترکیبی از مدیریت
محصول، مدیریت بازار و مدیریت مشتریان را عهده دار بودم. تدوین استراتژی عملیات مربوط به
توسعه بازار، نگارش برنامه بازاریابی سالانه، اجرای برنامه راهبردی در قالب مدیریت محصول،
مشارکت در جلسات تخصصی بانک مرکزی و شاپرک، حضور در نمایشگاه ها و ورکشاپ های
داخلی و بین المللی، شبکه سازی، مذاکرات تخصصی جذب مشتریان کلان و کیفی، مذاکرات و
برقراری تعاملات با نهادها و سازمان های مرتبط با اهداف سازمان، ارایه پیشنهاد و راهکارهای
نفوذ دربازار، ارایه راهکارهای ارتقاء کیفی محصولات وخدمات، ارزیابی و تحلیل تکنولوژی انواع
مدیریت روابط بر مبنای تجربه )XRM خدمات پرداخت الکترونیکی، راهبری مشتریان با تاکید بر
های صنعت KPI مشتری)، تحلیل های روند عملکرد محصول مبتنی بر گزارش های داخلی و
پرداخت الکترونیکی و ارتقاء و بهبود هدفمند محصولات و خدمات، ارزیابی رقبا، مدیریت پروژه
های ویژه مانند پروژه راهبری ارتقاء سامانه پرداخت بنادر جنوب کشور، طرح خرید کالای
ایرانی(کارت میزان)، پروژه های تخفیف و تسهیم مبتنی بر سوییچ و ابزار پذیرش و ... از
پرتکرارترین امور محوله و مورد انجام در آن سازمان بوده است.
ره آورد فعالیت در این حوزه افزایش تعداد تراکنش های درگاه های پرداخت اینترنتی آن شرکت
از 2000 تراکنش در روز به میانگین 70000 تراکنش مالی موفق در روز؛ همچنین نفوذ در بازار 90
درصدی در حوزه خدمات ارزش افزوده کارتخوان های متصل به ابزارهای فروشگاهی و
اتوماسیون های رستورانی بوده است.
همچنین به موازات تصدی ریاست بازاریابی افتخار همکاری در کمیته های بهبود سازمانی، هیات
علمی و تحقیق و توسعه را نیز داشتم.
مدیر دپارتمان فناوری مالی(فین تک) و مدیر محصول
شرکت اکسون ویژن سیستم 
از اسفند ۱۳۹۷ تا مهر ۱۳۹۹ 
شرکت اکسون ویژن سیستم(وابسته به گروه صنعتی آرتا) با هدف ورود به کسب و کارهای
نوین اینجانب را مامور به ایجاد یک کسب و کار در حوزه فناوری مالی نمود؛ که پس از گذار ار
یک فاز مطالعاتی با توجه به اهمیت شاکله قانونی در این صنعت اقدام به اخذ محوز
پرداختیاری(مجوز ارایه خدمات محدود پرداخت الکترونیکی) نمودم و به موازات بررسی های
مربوط به مجوز پرداخت بانی(مجوز ارایه خدمات در حوزه کیف پول) را پیش بردم.
همچنان اقدام به تدوین استراتژی تولید محصول نمودم و با مشارکت اتاق فکر آن مجموعه و
همفکری با بنیانگذار، یکی از طرح های روی میز به عنوان طرح منتخب برای ورود به بازار وارد
مرحله آنالیز و پیش تولید و تولید گردید. بدیهی است برای اخذ مجوزهای مذکور ضروری بود
هرچه سریعتر اقدام به تولید سامانه های زیربنایی در حوزه پرداخت الکترونیکی صورت می
پذیرفت.
اقدامات مربوط به تدوین استراتژی ورود به بازار و تدوین اسناد مربوط به خدمات و پشتیبانی و
MMS,TMS,BCS سایر موارد متداول صورت پذیرفت. از سه فاز پروژه که شامل زیر سیستم های
بصورت 100 % تولید و مورد ارزیابی و تایید شرکت شاپرک قرار MMS,TMS بود دو زیر سیستم
گرفت.
قابل ذکر است که فرایند تولید محصول بر اساس متدولوژی مدیریت پروژه چابک انجام پذیرفت.
مدیر حصول-رییس توسعه کسب و کار
توسعه تجارت و فناوری تارا-وابسته به گروه صنعتی گلرنگ 
از دی ۱۳۹۹ تا حالا 
توسعه تجارت و فناوری تارا بال فناوری مالی گروه صنعتی گلرنگ می باشد که محصولی در حوزه
لندتک را با نام تجاری تارا به بازار ارایه کرده است. اهم ماموریت این محصول تسهیلگری در
اعطای اعتبارات خرد و ایجاد حال خوش مالی برای قشر متوسط جامعه می باشد.
از دی 99 ماموریت داشتم تا ضمن عارضه یابی فرایند محور و ارزیابی فنی محصول در کنار تیم
مجری باشم و البته برنامه های توسعه محصول را تدوین و اجرا نمایم.

نظرات