بازارهای فناوری پزشکی نوظهور در اختیار بازیگران داخلی

بازارهای فناوری پزشکی نوظهور در اختیار بازیگران داخلی

روند اتکا به شرکت‌های فناوری پزشکی خارجی می‌تواند درحالی که شرکت‌های هندی جایگاه خود را در بخش‌های دستگاه‌های رده‌متوسط و رده‌بالا (mid and high-end) پیدا می‌کنند کاملا برعکس شود. طبق برنامه ساخت چین ۲۰۲۵، این کشور می‌خواهد دستگاه‌های پزشکی که در بیمارستان‌های این کشور استفاده می‌شوند را تا سال ۲۰۲۰ به ۵۰ درصد افزایش دهد. همچنین این رشد قرار است تا ۲۰۲۵ ادامه داشته باشد تا دستگاه‌های پزشکی رده‌متوسط و رده‌بالایی که در بیمارستان‌های چین استفاده خواهد شد به ۷۰ درصد برسد. شرکت‌های فناوری پزشکی چینی نه‌تنها فاتح بازار داخلی هستند؛ بلکه سهم خود را نیز از بازارهای خارجی افزایش می‌دهند و در بخش‌های با ارزش بالاتر، به‌سرعت به ایالات متحده نزدیک می‌شوند. واردات فناوری پزشکی این دو کشور از سال ۲۰۱۷ تقریبا برابر است؛ اما ایالات متحده براساس ارزش کمی بیش‌تر از چین (۶ درصد) از این کشور واردات انجام می‌دهد.

متن کامل نوشته در سایت استارتاپ استودیو هلثیو

    منبع بلاگ

    استارتاپ استودیو هلثیو

    استارتاپ استودیو هلثیو

    توسعه کسب‌و‌کار‌های نوپای حوزه سلامت

      نظرات