ایران زاب، راهکاری برای پرداخت هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی در آلمان

ایران زاب، راهکاری برای پرداخت هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی در آلمان

کسانی که قصد مهاجرت به کشور آلمان داشته باشند باید مدارک تحصیلی خود را در کشور آلمان در سازمان زاب بررسی و ارزیابی کنند تا مدرک تحصیلی شان در آلمان نیز معتبر باشد. ایران زاب به این دسته از شهروندان کمک میکند تا با مراحل ارزیابی مدرک تحصیلی در آلمان آشنایی کافی پیدا کنند.

این فرایند ارزیابی و تایید شامل پرداخت هزینه 200 یورویی میباشد که متقاضی باید به صورت حواله بانکی آن را پرداخت نماید. متاسفانه به علت تحریم های ظالمانه علیه کشور عزیزمان، متقاضیان ایرانی نمیتوانند این هزینه را به صورت مستقیم پرداخت کنند. از این رو فضا برای کاسبان تحریم باز شده تا با مبالغی غیر منطقی این حواله را برای متقاضیان انجام دهند. همچنین به علت ناواردی این افراد گاها دیده شده که نام یا رفرنس متقاضی در فیش واریز قید نشده و باعث ایجاد مشکلاتی برای متقاضی شده است.

ایران زاب یک تیم متخصص در این زمینه است که از ابتدا تا انتهای ارزیابی و دریافت تاییدیه زاب در خدمت شما خواهد بود تا با خیالی آسوده مدرک تحصیلی خود را به تایید زاب برسانید. همچنین ایران زاب این امکان را به شما میدهد که با حداقل کارمزد پرداخت هزینه ارزیابی مدرک تحصیلی را به صورت ریالی انجام دهید.

لازم به ذکر است که منابع پرداختی ایران زاب از درآمد ارزی برنامه نویسان، طراحان و متخصصینی هست که برای خارج از ایران کار میکنند، به همین دلیل منابع مالی و پرداختی ما محدود میباشد، به همین دلیل پرداخت های ما محدود به پرداخت های دانشجویی و مهاجرتی است تا بتوانیم از این طریق به دوستان کمک نمایم.

    منبع بلاگ

    ایران زاب

    ایران زاب به کسانی که نیاز دارند مدرک تحصیلی خود را در آلمان تایید کنند کمک میکند

      نظرات

      ببخشید چطوری می تونم به شما اعتماد کنم البته عذر میخوام ولی با توجه به این همه کلاهبرداری به من حق بدید که کمی نگران باشم