انواع نوآوری - نوآوری تدریجی

انواع نوآوری - نوآوری تدریجی

بیشتر نوآوری‌ها پیشرفت‌های کوچکتر و تدریجی برای بهبود سطح محصولات، فرآیندها و خدمات موجود بوده در حالی که برخی دیگر از نوآوری‌ها می‌توانند دسته‌ای از اختراعات تکنولوژیکی نوین یا مدل‌های تجاری بوده که قادر به دگرگون کردن صنایع هستند بنابراین، دانستن اینکه کدام یک از انواع نوآوری برای یک سازمان مناسب‌تر است می‌تواند به شما در کشف راه حل هایی مطلوب‌تر کمک کند. بدون تغییر در عملکرد اصلی آن می‌توان محصولات را کوچکتر، آسانتر برای استفاده یا جذاب‌تر ساخت و خدمات با بهبود مداوم می‌توانند کارآمدتر شوند اگرچه نوآوری تدریجی بازارهای جدیدی را خلق نمی‌کند و اغلب از فن آوری جدیدی بهره نمی‌برد، اما ار آنجایی که نیازهای مشتری را که از رفتار یا بازخورد آنها مشخص شده، برآورده می‌کند، می‌تواند از مشتریان پول بیشتری به ازای ارائه‌ی خدمات بهتر و بیشتر دریافت کند نکته جالب در مورد نوآوری‌های تدریجی این بوده که فروش آن بسیار آسان است چرا که لازم نیست ویژگی‌های پایه‌ای محصول یا خدمات خود را توضیح دهید - مردم قبلا با نحوه کار آن آشنا شده‌اند نکته منفی این است که نوآوری‌های تدریجی لزوما تاثیرگذاری زیادی ندارند؛ زیرا آنها معمولا فقط کمی از نسخه‌ی قبلی خود بهتر هستند مدل‌های جدید تجاری و کار بر روی نوآوری‌های مخرب، به طور همزمان بر بهبود مشاغل اصلی متمرکز بوده و به دنبال راه هایی برای خلق ارزش باشید

متن کامل نوشته در سایت مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفه نگار

    منبع بلاگ

    مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفه نگار

    مرکز نوآوری و کارآفرینی طرفه نگار

    با ما برای پیشرفت شروع کنید

      نظرات