آنچه استارتاپ‌های سلامت قبل از ورود به بازار باید بدانند

این یعنی قرار است بیشتر از ۱۰ تریلیون دلار در صنعتی هزینه شود که بیشترین شانس نجات زندگی‌ها را به استارتاپ‌های سلامت می‌دهد. قبل از اینکه عمیق‌تر به کارآفرینی استارتاپی در حوزه سلامت وارد شویم، لازم است که مرز بین استارتاپ‌های مراقبت‌های بهداشتی و تندرستی را مشخص کنیم. ۳ نکته کلیدی که استارتاپ‌های سلامت قبل از ورود به بازار باید بدانند شناسایی بازار هدف، مشتری نهایی، مدل کسب‌وکار و … جای خود دارد، اما شما چه یک بنیان‌گذار تازه‌کار باشید یا کهنه‌کار، قبل از ورود به بازار سلامت، ۳ نکته کلیدی را باید درنظر بگیرید که کل مسیر توسعه شما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد: استارتاپ‌های سلامت باید از لایه‌هایی بگذرند که می‌تواند گاهی شناسایی آن‌ها هم چالش‌برانگیز و پیچیده باشد. برای غلبه‌بر این چالش، استارتاپ‌های سلامت باید اثبات مفهوم کنند. استارتاپ‌های حوزه سلامت بدون داشتن نتایج، شانسی برای ورود به بیمارستان‌ها یا مراکز بهداشتی درمانی ندارند. برای استارتاپ‌های سلامت، این اعداد هستند که به جای مفهوم حرف می‌زنند. استارتاپ‌های سلامت باید هرکدام از ذی‌نفعان مربوط را به‌خوبی بشناسند تا بتوانند چالش‌های احتمالی را مدیریت کنند. اعتماد به استارتاپ‌های سلامت دشوار است به‌عنوان یک استارتاپ در هرصنعتی مخصوصا در حوزه محافظه‌کار سلامت انتظار نداشته باشید که بازار به راحتی به شما اعتماد کند. استارتاپ‌های سلامت باید به مشتریان بالقوه خود طرح توسعه و مقیاس‌پذیری‌شان و اینکه چطور به عنوان یک استارتاپ کمر به انجام آن هستند را نشان دهند.

متن کامل نوشته در سایت استارتاپ استودیو هلثیو

    منبع بلاگ

    استارتاپ استودیو هلثیو

    استارتاپ استودیو هلثیو

    توسعه کسب‌و‌کار‌های نوپای حوزه سلامت

      نظرات