واکنش سامسونگ به تغییر تابلوهایش در ایران
در این میان سید مرتضی میری، رئیس هیئت مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در پاسخ به اینکه چرا طی این مدت تصمیم به تغییر نام این شرکتها و اعلام رسمی قطع همکاری شرکتهای کرهای با ایران گرفته نشده بود، میگوید که حضور ناو کرهای در خلیج فارس از حدود دو ماه پیش منجر به این تصمیم شده است. اما آنچه همه مقامات صنفی بر آن تاکید دارند، تداوم خدمات پس از فروش و گارانتی این شرکتها است؛ تا جایی که در آخرین واکنشها به انتشار اخبار تغییر تابلوهای شرکتهای کرهای، شرکت سامسونگ طی بیانیهای اعلام کرده که «تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد». در همین راستا و با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام کرده که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد.
متن کامل نوشته در سایت آریا مال
نظرات