رایجترین اشتباهات استارتاپ ها

رایجترین اشتباهات استارتاپ ها

و برای رسیدن به موفقیت می‌بایست از قبل برای آنها برنامه ریزی و پیش بینی کند. اشتباه در این مسیر اجتناب ناپذیر خواهد بود، این مهم نیست آنچه که مهم هست این است که از اشتباهات درس گرفته و از آن برای رسیدن به موفقیت بهره ببریم. از معمول‌ترین اشتباهات استارتاپ‌ها، عدم توسعه مناسب ایده اولیه است. این کار نه تنها به میزان موفقیت ایده شما می‌افزاید بلکه ریسک را کاهش می‌دهد. تفکر شروع با سرمایه کم، از دیگر اشتباهات استارتاپ‌ها است. این سرمایه شامل سرمایه کاری برای حفظ کارتان تا رسیدن به سوددهی می‌باشد. بازاریابی ضعیف معمولا یکی دیگر از اشتباهات استارتاپ‌ها می‌باشد. باید حجم قابل توجهی از بودجه و هزینه‌های خود را صرف بازاریابی کنید. اشتباهات استارتاپ‌ها در این زمینه بسیار خطرناک بوده و معمولا باعث شکست تجارت می‌شود. هر صاحب تجارت باید معنی گزارش‌های مالی و چگونگی تاثیر تغییر در یک حوزه بر حوزه‌های دیگر را درک کند. یک برنامه ریزی خوب پیش از پیاده سازی استارتاپ میزان پولی که برای موفقیت لازم دارید را برای شما روشن می‌کند. اینکه با اعداد بتوانید کار کنید یا نه مساله مهمی نیست، به عنوان صاحب تجارت اگر به دنبال موفقیت هستید باید مسئولیت یادگیری و بکارگیری مهارت‌های مالی را قبول کنید. برای اجتناب از این کار، باید کارمندانتان را رهبری کرده و فرصتهای رشد و تاثیرگذاری مناسبی را برای آنها فراهم کنید. آن‌ها باید به اندازه کافی برای سرمایه گذاران و مشتریان خوب بنظر برسند که دیدگاه شما را متوجه شوند. در عوض، این نشانه‌ای برای این است که شما باید مجدد در مورد پیشنهادتان فکر کنید. به همین شکل، یک «نه» از سمت مشتری به شما اعلام می‌کند که باید کار بیشتری انجام دهید تا محصول خود را متفاوت کنید. استفاده از این بازخورد برای پالایش و پیشرفت محصول یا سرویستان به شما کمک خواهد کرد تا راهتان را به سمت موفقیت بپیمایید. برنامه ریزی برای اتفاقات غیرقابل پیش بینی یک مدیر کسب و کار هوشمند سعی می‌کند تهدیدات و فرصت‌های حوزه خود را شناسایی کند. زیرا با پیش بینی این موارد و آمادگی برای مقابله و رفع آن می‌تواند از رقبا پیشی گرفته و همچنین از خطر از دست رفتن کسب و کار خود پیشگیری نماید. در پایان باید به این نکته توجه شود که لازم است در کسب و کارتان انعطاف پذیر باشید. ممکن است شما توسط سرمایه گذار یا مشتری نادیده گرفته شوید. برای مدیریت بهتر کسب و کار خود چه باید بکنیم؟ (برای امتیاز دادن باید عضو سایت باشید) ما متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات