موفقیت هوآوی به موفقیت مشتریان بستگی دارد؛ موفقیت شما به چه چیزی؟
سعی هوآوی بر این است که به مشتریان خود کمک کنیم تا به دیدگاه خود در حوزه اطلاعات و ارتباطات پی ببرند، همچنین قصد دارند با پشتکار و تلاش زیاد به یک صنعت پیشرو جهانی تبدیل شوند؛ پیشرفت و ماندگاری هوآوی در گرو منافع و مصالح مشتریان است بنابراین، هنگام توسعه شرکت، خدمات رسانی را در اولویت قرار میدهد و رضایت مشتری بهترین معیار برای اندازهگیری کار هوآوی محسوب میشود. هوآوی فقط برای خدمات رسانی به مشتریان خود تاسیس شده زیرا آنها هستند که سرنوشت شرکت را رقم میزنند. رنگ ژن فی میگوید وقتی منافع مشتری به حداکثر برسد، آنها به شما وفادار مانده، محصولات بیشتری را خریداری کرده و به ماندگاری و دوام شما کمک خواهند کرد، باید ساختارهای سازمانی، فرآیندها، سیستمها، شیوه خدمات رسانی و مهارتهای کاری را براساس این هدف تغییر دهیم.
متن کامل نوشته در سایت همبودگاه
نظرات