دلایل اهمیت برند سازی قوی در موفقیت استارتاپ ها

دلایل اهمیت برند سازی قوی در موفقیت استارتاپ ها

استارت آپ‌ها معمولا بر اساس یک فکر و ایده‌ی بزرگ ساخته می‌شوند و کارکنان و کارآفرینان آن شرکت با اشتیاق بالایی انرژی و وقت خود را صرف اجرای ایده‌های خود و بهبود بخش فناوری کسب و کار خود میکنند. برندینگ به دنیا نشان می‌دهد که شما بعنوان یک شرکت هستید و به مشتریان شما کمک می‌کند تا بفهمند که باید انتظار چه چیزی را از سوی شما داشته باشند بدون اینکه لازم باشد درباره مزیت‌ها و اهدافتان بنویسید. باید با استفاده از این دو به مخاطب بفهمانید که چه نیازی دارند و چرا بین همه محصول‌های موجود در بازار، این محصول شما است که نیازشان را به بهترین شکل ممکن برطرف می‌سازد. ۱۰۰ میلیون ایده جدید که هر کدام دارای فکر و داستانی میباشند و شما باید راه خود را از میان آن شرکت‌ها باز کنید و این درحالیست که شرکت‌های بزرگی را که مورد اعتماد و احترام مصرف کنندگان هستند، به حساب نیاورده‌ایم. برای رقابت با این تعداد کسب و کار، شرکتتان نیاز دارد که با ایجاد تفاوتی که توجه‌ها را به خود جلب کند به برند آشکاری تبدیل شود، درحالی که برای یک بازار هدف خاص، خلق ارزش می‌کند. ممکن است طرح کسب و کارتان، کارمندانتان یا محصولتان شما را متمایز کند اما باید مواردی که شما را متمایز می‌کند مشخص کنید و مطمئن شوید که مشتری هم آن‌ها را می‌بیند. در این میان تبلیغات هدفمند میتواند برای شناساندن شرکت و هدف شما به مشتریان مفید باشد. یک برندینگ خوب وضوح دارد و این وضوح می‌تواند یک استارتاپ را موفق یا ورشکست کند. در اغاز مردم شما را نمی‌شناسند، بنابراین باید به آنها کمک کنید تا از همان ابتدا پیامتان را که با تبلیغات به آنها عرضه کردید، به شکلی صحیح و کامل دریافت کنند. این امر برای افزایش شناخته شدن برندتان امری اساسی است. باید دررابطه با اینکه چه می‌کنید یا نمی‌کنید بسیار واضح و صریح باشید، خصوصا اگر یک شرکت ارائه کننده‌ی خدمات فناوری هستید و یک محصول فیزیکی که مشتری بتواند براحتی مشاهده کند و لمس کند را ندارید. در این موارد پیام برند کیفیتی تضمین شده با قیمتی کمی بالاتر از بازار است. وب سایت شرکتتان چه گفتاری خواهد داشت؟ آیا با ایمیل و شبکه اجتماعی تان همخوانی دارد؟ تصاویربرندسازی شده تان چه حس و حالی را انتقال می‌دهد تا مخاطب را بیشتر درگیرتان کند؟ حتی تیمتان باید رفتار یکسانی در فروش، یا خدمت رسانی به مشتری یا روابط عمومی داشته باشد. همین که وارد بازار شده‌اید و در سمت و سوی برند خود آغاز بکار کرده‌اید، باید بببینید که مخاطب چگونه به پیامتان پاسخ می‌دهد و خودتان را براساس رفتار مشتری تطبیق دهید. آیا شما این پست را مفید می‌دانید؟ ما متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات