اصول برندینگ استارتاپ‌های صنایع خلاق چیست؟

اصول برندینگ استارتاپ‌های صنایع خلاق چیست؟

سهم ایران از بازار جهانی صنایع خلاق متاسفانه چندان زیاد نیست و با توجه به پتانسیل‌های موجود در کشور، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این بازار صورت گرفته است. نتیجه این تلاش‌ها، شکل‌گیری موج عظیمی از کسب‌وکارهای فعال در زمینه صنایع خلاق در کشور بوده است که چه از منظر کمی و چه در مبحث کیفی، رشدی روزافزون دارند. برندینگ به صورت کلی به معنای آگاه ساختن مخاطبان از وجود یک کسب‌وکار و تلاش برای خلق یک شخصیت از آن برند در ذهن مخاطب است. در حالی که این موارد تنها بخشی از هویت بصری برند معنا می‌شوند و برندینگ مسئله‌ای جامع‌تر از این‌ موارد است. برندینگ عبارت است از هر احساسی که برند شما به مخاطب خود منتقل می‌کند. این احساسات می‌توانند حاصل خواندن یک خبر در ارتباط با برند شما یا تجربه لمس فیزیکی محصولتان باشند. اصول برندینگ صنایع خلاق در صنایع خلاق، محصول و خدمت شما معمولا یک فرآورده غیرقابل لمس است؛ از این رو، برندینگ صنایع خلاق با برندینگ محصولات ملموس، کمی متفاوت است. ماموریت برند شما چیست؟ برندینگ استارتاپ‌ها مسئله‌ای بسیار کلیدی است و یک اشتباه در آن می‌تواند کسب‌وکار شما را با مشکل مواجه کند. این کار باعث ایجاد نوعی بینش در آن‌ها می‌شود که کمک می‌کند در هر شرایطی، در چارچوب برند شما تصمیم بگیرند و عمل کنند. عوامل متعددی در برندینگ صنایع خلاق موثر است و عدم رعایت هر یک، می‌تواند باعث شکست یک استارتاپ شود. اصول برندینگ استارتاپ‌های صنایع خلاق چیست؟ آیا شما این پست را مفید می‌دانید؟ ما متاسفیم که این پست برای شما مفید نبود.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات