استوری اینستاگرام، چگونه برای بازاریابی استفاده کنیم؟

استوری اینستاگرام، چگونه برای بازاریابی استفاده کنیم؟

کسب‌وکار اینترنتی شما می‌تواند از استوری‌های اینستاگرام به‌عنوان روشی برای حفظ تعامل با دنبال کننده‌های وفادار استفاده کند، در حالی که محتوای خود را برای جذب مخاطب جدید باز می‌گذارید. به سادگی و با حالتی سرگرم‌کننده ایجاد و مورد استفاده قرار می‌گیرند و قالب یک روزه‌ی آن‌ها میزان ریسک را کاهش می‌دهد و تمام این تجربه را به حد زیادی از حالت رسمی بودن خارج می‌کند. اگر بیش از ۱۰هزار دنبال کننده داشته باشید و اکانت شما بیزینس باشد شما می‌توانید لینکی به استوری اضافه کنید که با مخاطبان با بالا کشیدن دکمه Swipe-up به آن لینک می‌روند. با اضافه کردن هشتگ‌ها و تگ‌ها بر اساس موقعیت مکانی می‌توانید به استوری‌های برجسته راه پیدا کنید و تعداد بازدید استوری خود را بالا ببرید. این هم از چگونگی استفاده از استوری اینستاگرام: ۳-ویدیو یا عکس خود را از طریق گزینه‌های متنوع ویرایشگر اینستاگرام تنظیم کنید. کنار عکس و ویدیوها، استوری اینستاگرام حالت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا فرمت‌های دیگری از استوری را منتشر کنید: گفته شد که چگونگی تولید این نوع محتوا می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد. (یا حتی Keynote، PowerPoint) که شما می‌توانید به‌عنوان مقدمه، دکمه فراخوان (call-to-action) یا اسلایدهای تکی در میان استوری خود آپلود کنید. فقط به یاد داشته باشید که تنها ۱۵ ثانیه ویدیو در استوری آپلود کنید اما ویدیوهای لایو می‌تواند ۱ دقیقه باشد. برندها باید به همان اندازه‌ای که به کانال‌های دیگر محتوایی خود فکر می‌کنند، روی استوری‌های اینستاگرام نیز حساب کنند. پیش از این‌ها به این فکر کنید که چه نوع محتوایی را می‌خواهید به اشتراک بگذارید و قرار است استوری شما چطور در جریان باشد تا به شما کمک کند تجربه‌ای اعتیادآورتر و متداول‌تر برای بینندگان خود ایجاد کنید. اگر با استراتژی درستی از استکیرها، تگ‌های موقعیت مکانی و هشتگ‌ها در پست‌های عادی اینستاگرام استفاده کنید بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرید. شما متوانید یک لوکیشن، استیکر یا هشتگ به منوی استیکرهای خود اضافه کنید. در حال حاضر هر بار که یک عکس یا ویدیو را در استوری خود به اشتراک می‌گذارید، می‌توانید گزینه‌ای برای اضافه کردن استیکرها برای تشویق فالوورهای خود به انواع مختلف تعامل، داشته باشید. تائید شد، شما می‌توانید یک استیکر به هر عکس که به‌عنوان استوری آپلود می‌کنید اضافه کنید. تمام کاری که باید فالوورهای شما انجام دهند این است که روی استیکر بزنند و پاسخ خود را تایپ کنند. با زدن روی استیکر که عکس پروفایل شما را نمایش می‌دهد، شروع به گرفتن عکس‌هایی می‌کنید که می‌توانید به‌عنوان استیکر به استوری بعدی خود اضافه کنید. به‌طور منظم نشان دادن موقعیت مکانی خود در استوری‌های که می‌گذارید، زمانی که مربوط به آن استوری است، به شما کمک می‌کند تا در معرض دید افرادی که از نقطه‌ای خاص استوری شما را چک می‌کنند قرار بگیرید. در حالی که به‌طور عادی این‌طور به نظر می‌رسد که هشتگ‌ها برای کشف شدن پست‌های شما بکار می‌رود، آن‌ها بیشتر به این کار می‌آیند که بازدیدکنندگان را از پست و استوری‌های شما تبدیل به مشتری فروشگاه اینترنتی شما کنند. اینجا باید هشتگ‌های خاص مربوط به این نوع استوری را استفاده کنید. این روش حداقل افراد را با آن هشتگ خاص به مجموعه‌ای از پست‌های مرتبط با آن برای برند یا فروشگاه اینترنتی شما هدایت می‌کند.

متن کامل نوشته در سایت بیدک

    منبع بلاگ

    بیدک

    بیدک

    پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

    نظرات