تجربه خرید آنلاین، چگونه همه چیز خوب پیش برود؟

پس اگر کسب و کار اینترنتی دارید و می‌خواهید خریداران آنلاین داشته باشید تا از شما خرید کنند، به این توانایی احتیاج دارید که به سرعت توجه آنها را جلب کنید تا خرید برای آنها ساده و لذت بخش باشد. پس کسب و کارهای اینترنتی چه کمکی می‌توانند بکنند تا این اطمینان حاصل شود که تجربه خرید آنلاین برای مشتریان به خوشایندترین و لذت بخش‌ترین آنها تبدیل شود؟ در ادامه راه‌کارهایی معرفی می‌شود تا تجربه خرید آنلاین را در مشتریان تقویت کند تا مشتریان از شما خرید کنند و حتی بازهم به وب سایت شما برگردند. گابریل ای میز موسس وب سایت – پلت فرم کسب و کار Just Add Content می‌گوید: «برای اینکه سایت خود را در حالتی حفظ کنید که کمتر از چند ثانیه بارگذاری شود، بزرگترین خطری که شما را تهدید می‌کند رقبا نیستند بلکه دکمه بازگشت است. بنابراین شرکت‌ها باید تمام جنبه‌های ارتباط با مشتری از وب گردی گفته تا خرید و حتی علاقه‌مندی به برندها را به قابلیت‌های تلفن همراه اضافه کنند.» به طور مثال سایت فروشگاه اینترنتی آمازون نشان داده که هر صد میلی ثانیه تاخیر در بارگذاری، به اندازه یک درصد از خریدها برای آن هزینه خواهد داشت! علی میریان، قائم مقانم ارشد محصولات در شرکت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و خریداران Collective Bias، در این باره نقل می‌کند: «مشتریان باید توانایی استفاده راحت از منوهای سایت را داشته باشند. ویل کوک، قائم مقام سایت بازاریابی چندکاناله برای کمپانی اچ پی در ادامه این موضوع اضافه می‌کند: «روی فناوری جستجوی سایت سرمایه‌گذاری کنید. ، کادر جستجو برای راحتی کار کاربران وجود دارد و همینطور فروشگاه‌ها می‌توانند از پنل مدیریت خود منوی افقی با قابلیت شخصی سازی به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کنند. ترسا اونیل، قائم مقام ارشد بازاریابی در کمپانی PowerReviews نیز اینطور نقل می‌کند: «برندها با نمایش دادن نظرات و بررسی‌های مشتریان، نه تنها در سایت بلکه در اپلیکیشن موبایل و حتی در ویترین فروشگاه فیزیکی خود می‌توانند تا حد قابل توجهی تجربه کاربری مشتریان خود را بهبود ببخشند.» او اینطور ادامه می‌دهد: «در اواخر سال ۲۰۱۴ در یک مطالعه انجام شده در کمپانی PowerReviews ما متوجه شدیم که ۸۶ درصد مصرف‌کنندگان وقتی تصمیم به خرید می‌گیرند به بررسی‌ها به عنوان یک منبع ضروری نگاه می‌کنند و ۵۶ درصد از خریداران به طرز خاصی به دنبال بررسی‌ها در وب ‌سایت‌های مختلف می‌گردند.» پس به طور حتم با ایجاد رتبه‌بندی و نوشتن نظرات و بررسی‌های مشتریان هر نقطه از ارتباط مشتری و فروشنده قابل دسترس است و برندها می‌توانند با این روش از یک تجربه کاربری مثبت در مشتریان خود اطمینان حاصل کنند. کاربران برای اطمینان بیشتر به فروشگاه شما، نیازمند آشنایی با نظرات و دیدگاه‌های سایر خریداران و مشتریان شما هستند. وقتی در حال طراحی رنگ در وب‌ سایت خود هستید به روانشناسی رنگ‌ها برای بهبود تجربه کاربری مشتری دقت کنید.

متن کامل نوشته در سایت بیدک

    منبع بلاگ

    بیدک

    بیدک

    پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

    نظرات