۳ راه شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی و مراحل آن

ما در این مطلب راه‌های شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی که به‌صورت قانونی و مجاز به ثبت رسیده و با نماد اعتماد الکترونیکی فعالیت می‌کنند را بررسی می‌کنیم. ۱- شکایت از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی برای شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد. شکایت از فروشگاه اینترنتی از طریق پلیس فتا شکایت از فروشگاه اینترنتی از طریق پلیس فتا یکی دیگر از راه‌های شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی شکایت از طریق پلیس فتا است. می‌توانید با توضیحات بیشتری از جزئیات مشکل پیش آمده، پلیس فتا را در جریان تخلف فروشگاه اینترنتی قرار دهید. فراموش نکنید که شما برای پیگیری تخلفات خود، می‌بایست در سامانه پلیس فتا ثبت‌نام کنید. به عبارت دیگر برای رسیدن به درک صحیح از استفاده از کسب و کارهای اینترنتی باید به قوانین آن آگاهی داشت تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود. در روش سوم برای شکایت از فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانیم از طریق مرجع قضایی اقدام کنیم. در کنار طرح شکایت در ای‌نماد می‌توان از طریق اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی نیز تخلف صورت گرفته از سوی فروشگاه‌های اینترنتی را پیگیری کرد. بنابراین گران فروشی، کم فروشی، تقلب، اخفاء و امتناع از عرضه کالا، عدم صدور فاکتور، فروش اجباری و سایر موارد موضوع قانون تعزیرات حکومتی در صورتی که از سوی فروشگاه‌های اینترنتی واقع شوند، علاوه بر شکایت در ای‌نماد و اتحادیه مربوطه قابل شکایت از طریق تعزیرات نیز هستند اما عموما این راه‌ها زمان‌بر هستند. حالا ما از شما می‌پرسیم، آیا تا به حال در خریدهای اینترنتی خود به مشکل برخورده‌اید؟ چه مراحلی را برای شکایت کردن از فروشگاه اینترنتی طی کرده‌اید؟ آیا نتیجه‌ای از شکایت خود گرفته‌اید؟ اگر تجربه‌ای در این خصوص داشته‌اید لطفا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

متن کامل نوشته در سایت وینداد

منبع بلاگ

وینداد

وینداد

خدمات حقوقی آنلاین

نظرات