داستان موفقیت مادام واکر اولین کارآفرین میلیونر زن آفریقایی تبار آمریکا

داستان موفقیت مادام واکر اولین کارآفرین میلیونر زن آفریقایی تبار آمریکا

مادام واکر اولین زن میلیونر آمریکایی آفریقایی بود که با تولید محصولات تخصصی مراقبت مو کسب و کار موفقی راه اندازی کرد. او از اولین زنان آمریکایی بود که به یکی از ثروتمندترین کارآفرینان جهان تبدیل شد.

 

ثروتمندترین زن کارآفرین آمریکا که تباری آفریقایی-آمریکایی داشت، در دهه ۸۰ متولد شد. در بیست و سوم دسامبر ۱۸۶۷ دختری آفریقایی‌تبار در آمریکا به دنیا آمد که توانست در طول سالیان بعد، لقب ثروتمندترین زن کارآفرین آمریکا را به خود اختصاص دهد، زنی که به عنوان یکی از زنان میلیونر آمریکایی شناخته شده و راه پرفراز و نشیب کارآفرینی خود را با پشتکار زیاد طی کرده است.

وی در سال ۱۸۶۷ متولد شد. والدین، خواهر و برادرش در مزارع لوئیزیانا به عنوان برده کار می‌کردند. او اولین فرد از اعضای خانواده بود که شانس با او همراه شده و در آزادی کامل متولد شد.

مادام سی.جی والکر زمانی که مشاهده کرد موهایش به دلیل کار در رخت‌شو خانه و تماس با مواد شوینده شروع به ریختن کرده‌است، تصمیم گرفت دارویی برای ترمیم موهایش درست‌ کند. ریختن مو، مساله ای بود که بسیاری از زنان کارگر در رخت‌و خانه در آن زمان درگیرش شده بودند و خانم والکر، به جای کنار آمدن با این مساله تصمیم گرفت به دنبال راه حل آن باشد؛ و

این آغاز کار حرفه‌ای او در زمینه‌ی تولید محصولات مو و زیبایی برای زنان سیاه‌پوست بود.

متن کامل نوشته در سایت استارت نو پلاس

    منبع بلاگ

    استارت نو پلاس

    استارت نو پلاس

    آموزش آنلاین ویدیویی

      نظرات