نظرسنجی دیجیتال
عموما در این روش سوالات مورد نظر روی برگههای کاغذی نوشته میشد و از کاربران خواسته میشد تا به آنها پاسخ دهند. همچنین بدلیل آنکه اکثر کاربران قسمت اطلاعات فرم نظرسنجی را تکمیل نمیکردند و یا به اشتباه وارد میکردند ممکن بود نتیجهی بدست آمده تا واقعیت فاصلهی زیادی داشته باشد. علاوه بر این موضوع همواره امکان اشتباه انسانی در هنگام ورود اطلاعات از سمت شما به عنوان ارزیاب فرمهای نظرسنجی وجود خواهد داشت. علاوه بر همهی این موضوعات امکان از بین رفتن کاغذها و یا نتایج نظرسنجی بعد از مدتی و به هر دلیلی وجود خواهد داشت. موارد گفته شدهی بالا نسبت به موضوع نظرسنجی نیز برای دریافت اطلاعات مشتریان جهت تشکیل به صورت سنتی و کاغذی نیز صحیح است و امکان تشکیل باشگاه مشتریان به صورت جامع و کامل و با ذکر جزئیات غیر ممکن میباشد. ۱-طراحی سوالات نظرسنجی با قابلیت نیز استفاده کنند تا علاوه بر صرفه جویی در هزینهها، امکان افزایش درآمد با استفاده از اطلاعات بدست آمده از مشتریان و تحلیل عملکرد آنها داشته باشند. عموما بدلیل خروجی گرفتن از عملکرد یک مجموعه میباشد و نیاز است تمام نتایج بدست آمده در بستری دیجیتال ارزیابی و تحلیل گردد تا از بوجود آمدن کمترین اشتباهی جلوگیری گردد. نظرسنجی دیجیتال و باشگاه مشتریان: میباشد که علاوه بر مشاهده منو محصولات و خدمات یک مجموعه (مانند مجموعههای غذایی همچون کافی شاپ، رستوران و فست فود) به صورت دیجیتال و همچنین تجمیع با دریافت اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، جنسیت و … میتواند با استفاده از پروموشن و برنامههای تبلیغاتی که داخل نرم افزار تعریف گردیده است، فروش مجموعهی شما را تا چند برابر افزایش دهد. در حال حاضر نرم افزار تحت وب کانکتیت اولین و قدرتمندترین نرم افزار داخلی در حوزه نرم افزار هوشمند فروش مخصوص مجموعههای غذایی میباشد که با توجه به شرایط ناشی از بیماری بخشی از خدمات خود را برای همیشه به صورت رایگان ارائه داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت نرم افزار رایگان
متن کامل نوشته در سایت کانِکتیت
نظرات