۸ نکته طلایی در ایمیل مارکتینگ

عوامل مختلفی وجود دارد که می‌تواند موفقیت یک شرکت را از طریق ایمیل مارکتینگ تعیین کند، ممکن است که برای شما سوال باشد، که ایمیل مارکتینگ چیست؟ همانطور که از نام آن مشخص است، بازاریابی از طریق ایمیل است. یعنی از ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان یک شرکت استفاده می‌کنند. زیرا این روش ارتباطی شما را قادر می‌سازد تا پیام‌های تبلیغاتی را مستقیما برای مشتریان یا بازار هدف خود ارسال کنید. در ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ محصولات شرکت خود به مشتریان قدیمی و جدید ایمیل میزنید و آن‌ها را از محصولات جدید خود آگاه میکنید. به این فکر کنید که میخواهید چه نوع رابطه‌ای با مشتریان خود برقرار کنید و آن را حفظ کنید و از لحن مناسب استفاده کنید و حتی باید نوع لحنی که میخواهید از طریق ایمیل بنویسید را، باید مشخص کنید. طرح پیام شما، نوع نوشتن پیام شما و حتی نوع رنگ هایی که استفاده میکنید در ایمیل مارکتینگ بسیار مهم و تاثیر گذار است. ۵- ایمیل خود را متناسب با هر گیرنده‌ای طراحی کنید: و همانطور که می‌دانید حداقل ۳۰٪ از افراد ایمیل هایشان را از طریق گوشی همراه مشاهده میکنند، اگر میخواهید ۱۰۰٪ مطمئن شوید که مشتریان ایمیل شما را مشاهده میکنند، باید ایمیل هایتان را متناسب با هر گیرنده‌ای که بتواند آن را باز کند طراحی کنید. برای آنکه بتوانید محصولات خودتان را بفروشید، باید در ایمیلتان از اطلاعاتی که مربوط به محصولات است استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ امروزه در زمینه کسب و کار بسیار رشد و پیشرفت داشته است.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات