روانشناسی فروش چیست ؟

روانشناسی با منطقش جلو می‌رود، زیرا او می‌فهمد که یک مشتری چطور فکر می‌کند و می‌تواند با استفاده از همین منطق مشتری را برای خرید قانع کند. و حتی معتقد است که همه تاکنیک‌های فروش تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار‌های کوچک و بزرگ دارد. پس قبل از این که مشتری با منطق خود تصمیم بگیرد، شما باید با استفاده از ابزارهایی که دارید بر روی احساسات مشتری کار کنید. فراموش نکنید که درک مشتری شما کلیدی است که شما می‌توانید با استفاده از رفتار درست و چرب زبانی، وارد احساسات آن‌ها شوید و محصولات خود را به آن‌ها بفروشید. این یکی دیگر از تاکنیک‌های روانشناسی فروش است. زمانی که می‌خواهید محصول و یا خدماتی را به مشتریان بفروشید، باید کاملا با آرامش رفتار کنید حتی اگر مشتری از محصول شما خوشش نیاید باید به انتخاب آنها احترام بگذارید. سعی کنید با مشتریان خود در مورد محصولات و خدمات و حتی تولید کالاها صحبت کنید. شما با این روش می‌توانید با مشتریان خود بیشتر ارتباط برقرار کنید. یکی دیگر از تاکنیک‌های روانشناسی فروش صداقت است. زمانی که مشتری از شما در مورد یک کالا و یا خدمات یا هرچیز دیگری سوال می‌کند، سعی کنید صداقت داشته باشید و در مورد خوب و بد بودن آن محصول و یا کالا راستش را به آن‌ها بگوید. البته اصلا لازم نیست، برای اینکه مشتریان از شما خرید کنند جلوی آنها خم و راست شوید، فقط کافی است اعتماد آن‌ها را بدست آورید و در انتخاب محصول به آن‌ها مشاوره درست بدهید و رفتار خود را مودبانه کنید.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات