بازاریابی حمایتی چیست ؟
میتوان گفت که جایی است که یک تجارت انتفاعی و یک سازمان غیر انتفاعی اتحاد رسمی تشکیل میدهند که هر دوطرف از آن هم از نظر مالی و هم با افزایش اعتبار خود در نزد مردم سود میبرند. بازاریابی حمایتی باعث افزایش آگاهی ازبرند میشود و از آن جایی که سازمانهای غیر انتفاعی معمولا بودجه محدودی برای بازاریابی دارند، شریک شدن با یک شرکت به آنها کمک میکند تا اطلاعاتی راجع به تلاشها و اهداف در مقابل مشتریانی که آن را نمیشناسند بدست آورد. این نوع بازاریابی باعث وفاداری و اعتماد در بین مشتریان ایجاد میکند و علاوه بر آن میتواند هم به تجارت و هم به شریک غیر انتفاعی شما کمک کند. زیرا مسئولیت ایمن سازی و پیدا کردن شریکهای انتفاعی و هدف گذاری و برنامه ریزی این نوع بازاریابی بر عهده آنها است. کسی باید مدیر این نوع بازاریابی شود که قابلیت ارتباط برقرار کردن گفتاری و نوشتاری با مشتریان و کارمندان و حتی مدیران دیگر را داشته باشد. زیرا با استفاده از شبکههای اجتماعی یا ایجاد یک صفحه سفارشی یا راههای دیگر میتوانید به مخاطبان خود انگیزه بدهید تا در این امر شرکت کنند. برای این کار میتوانید پستهای خود را در شبکههای اجتماعی برای گسترش آگاهی به اشتراک بگذارید تا ذهن مخاطبان شما درگیر شود. برای این که در این نوع بازاریابی مورد حمایت قرار بگیرید و کار خود را گسترش دهید باید از خودتان و شریک انتفاعی خودتان در همه جا تبلیغ کنید. یکی از دلایل خوب این نوع بازاریابی این است که باعث میشود که جامعه بهتری ایجاد شود. بازاریابی حمایتی چیست؟ بازاریابی حمایتی چیست؟
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات