چرا خطوط گوگل ویس در بین کاربران ایرانی محبوب است؟

چرا خطوط گوگل ویس در بین کاربران ایرانی محبوب است؟

گوگل ویس خدمتی است که در سال 2009 توسط شرکت گوگل ارائه‌ شده است. این خطوط در بستر اینترنت به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. کاربران این خطوط می‌توانند به ‌راحتی با این خط‌ها تماس برقرار کنند و همچنین پیام ارسال و دریافت کنند.

حالا سؤال پیش می‌آید چرا خطوط گوگل ویس در بین کاربران ایرانی محبوب است؟ و ما چرا خرید خطوط گوگل ویس را برای ایرانیان پیشنهاد می‌کنیم؟

در ادامه به شرح دقیق ویژگی‌های خطوط گوگل ویس و همچنین دلیل محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی می‌پردازیم.

مزیت‌های خطوط گوگل ویس:

·       این خطوط از امنیت بالایی برخوردار هستند یعنی شما اگر رمزعبور و جیمیل حساب کاربری خود را در اختیار کسی قرار ندهید، هیچ شخصی نمی‌تواند به‌حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد.

·       دیگر ویژگی این خطوط دائمی بودن آن است؛ یعنی شما با خرید شماره مجازی دائمی ، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهیانه آن ندارید و فقط برای اینکه خط شما با مشکل مواجه نشود شما ملزم به رعایت دو نکته هستید.

نکته اول: نیاز است شما قبل از 30 روز، یک تماس یا یک پیام به یکی از شماره‌های آمریکایی ارسال کنید تا از بسته شدن خط خود جلوگیری کنید.

نکته دوم: حتماً با استفاده از برنامه‌های تغییر آی پی، آی پی خود را به یکی از ایالت‌های کشور آمریکا متصل کنید.

شما با رعایت کردن این دو نکته، بدون هیچ محدودیتی از این خطوط به‌صورت دائمی استفاده می‌کنید و دیگر نیاز نیست نگران قطع شدن خط خود باشید.

·       ویژگی دیگر این خطوط سرعت ‌بالا در دریافت و ارسال پیام و همچنین برقراری تماس است.

·       در خطوط گوگل ویس امکان بکاپ گیری و بازیابی پیام‌ها فراهم است و هر موقع شما نیاز به بازگرداندن پیام‌های خود داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی اطلاعات خط خود را بازیابی کنید.

·       این خط‌ها به سیستم دایورت و منشی تلفنی مجهز است.

·       دریافت و ارسال پیام‌ها بدون نیاز به شارژ کردن خطوط

·       امکان برقراری تماس و ارسال پیام به ‌صورت بین‌المللی با استفاده از شارژ ارزی امکان‌پذیر است.

·       امکان ثبت‌نام و دریافت کد احراز هویت در سایت‌ها و سرویس‌های که برای کاربران ایرانی تحریم است؛ مثلاً وریفای راحت و آسان اپل آیدی و...

·       تحویل فوری و عدم دریافت سیم‌کارت فیزیکی

·       قیمت مناسب

·       استفاده از خطوط گوگل ویس در لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت، گوشی تلفن همراه و ... امکان‌پذیر است.

و ...

حال با توجه به مزیت‌های گفته‌شده استفاده از خطوط گوگل ویس بسیار راحت و سریع است و شما به‌راحتی می‌توانید برنامه گوگل ویس را با گوشی‌های اندروید از فروشگاه گوگل پلی و درگوشی‌های ios در اپ استور دانلود کنید و با واردکردن رمز عبور و نام کاربری (جیمیل دریافتی) وارد حساب کاربری خود شوید.

جالب است بدانید شما می‌توانید اپلیکیشن گوگل ویس را روی گوشی خود نصب نکنید و از نسخه وب آن استفاده کنید؛ که این ویژگی دسترسی به خط گوگل ویس را برای شما راحت‌تر کرده است. فقط همان‌طور که درگذشته گفتیم، توجه داشته باشید قبل از استفاده از خط خود به‌هیچ‌عنوان با آی پی ایران وارد نشده باشید و حتماً آی پی خود را روی یکی از ایالت‌های کشور آمریکا تنظیم کرده باشد.

حال به پاسخ به سؤال چرا این خطوط در بین کاربران ایرانی محبوب است و اینکه چرا ما خرید خطوط گوگل ویس را برای ایرانیان پیشنهاد می‌کنیم؛ می‌پردازیم؟

با توجه به اینکه کاربران ایرانی در اکثر سایت‌های خارجی مثل بایننس، اپل، ماکروسافت، آمازون، ای بی و... تحریم هستند و نمی‌توانند از خدمات این سایت‌ها استفاده کنند به فکر راه و چاره‌ای افتادن و آن استفاده از خطوط مجازی است که به‌راحتی و به صورت امن و بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند با خرید یک شماره مجازی و با نصب اپلیکیشن آن و یا با استفاده از نسخه وب آن، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند و کد وریفای جهت تکمیل ثبت‌نام را بدون هیچ‌گونه محدودیتی دریافت کنند.

در واقع خطوط گوگل ویس یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران ایرانی خود را برطرف کرد که می‌توان دلیل محبوبیت این خط‌ها را همین دانست.

مجموعه اکسچنج 360 به کاربران خود استفاده از خط گوگل ویس را پیشنهاد می‌دهد تا با استفاده از آن بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند.

امیدوارم با خواندن این مقاله توانسته باشیم پاسخ سؤال شمارا به‌صورت کامل داده باشیم.

    منبع بلاگ

    اکسچنج ۳۶۰

    اکسچنج ۳۶۰

    ارائه خدمات پرداخت های بین ‌المللی

      نظرات