تاثیر ارسال بسته سازمانی در توسعه و پایداری کسب و کارها

تاثیر ارسال بسته سازمانی در توسعه و پایداری کسب و کارها

با توجه به تمامی این موارد، اهمیت پرداختن به نقش آخرین مرحله از فرآیند ارسال بسته یا همان لست مایل دلیوری در حیات و پایداری کسب و کارها، ما را بر آن داشت که به طور مجزا و دقیق‌تری این ارتباط را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. جدای از شرایط و چارچوب‌های دشوار و دقیق برای حفظ پایداری کسب و کارها، بحران‌های این روزهای فضای اقتصادی کشور هم‌چون تحریم، کرونا و … هم مزید بر علت است که باید کاملا حساب‌شده و با برنامه جلو رفت. برای شفاف‌تر شدن نقش لست مایل دلیوری در حفظ و پایداری کسب و کارها، ابتدا به برخی عوامل موثر در این موضوع اشاره می‌کنیم و ارتباط آن‌ها با انتخاب شیوه ارسال مرسولات را ارزیابی خواهیم کرد. واضح است که دریچه نگاه در تصمیم‌گیری‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های بلندمدت، مسیر اجرایی و پتانسیل اقدامات موردنیاز برای پایداری کسب و کارها را ترسیم خواهد کرد. این که تمام امتیازات، تسهیل شرایط و بسترسازی‌ها برای مشتری جدید و جذب او تدارک دیده شود و سازمان برنامه‌ای برای حفظ و ایجاد وفاداری در مشتریان قبلی و ثابت خود نداشته باشد، یک خطای محاسباتی پر هزینه است! اگر یک مشتری در تماسی از شیوه ارسال خدمات شما شکایت می‌کند، پیگیری و حل این موضوع و مهم‌تر از آن پیشگیری از ایجاد این مشکل برای سایر مشتریان روتین، باید اولویت بالاتری برای شما داشته باشد تا جذب یک مشتری دیگر و پاسخ به تماس او! از نقطه صفر تا رسیدن خدمات به دست مشتری مراحلی طی می‌شود که علاوه بر اهمیت و پیوستگی آن‌ها، بهبود و تسهیل این فرآیندها باید همیشه مورد رصد مسئولین آن سازمان باشد. از لحظه درخواست مشتری و چه بسا تامین مواد اولیه، سازمان درگیر امور لجستیکی می‌شود و شیوه مدیریت این حوزه به‌طور مستقیم روی مشتریان سازمان تاثیرگذار است. بنابراین انتخاب نیروی کار که همان مجریان سیاست‌های شما لقب می‌گیرند، چه کسانی که به استخدام شما درمی‌آیند و چه طرف سومی که بخشی از امور محوله را مطابق خواست شما اجرا می‌کند، نقش بسزایی در پایداری کسب ‌و کار شما دارد. هرچه از نیروی انسانی با کیفیت، مشتری وفادار و فرآیندهای بهینه سازمانی صحبت در میان باشد، باز هم از عوامل اثرگذاری در پایداری کسب و کارها هم‌چون جریان نقدی و سودآوری نمی‌توان گذر کرد. حسب موارد گفته شده هر دو مولفه سودآوری و جریان نقدی در پایداری کسب و کارها نقش تعیین کننده‌ای دارند. پس در یک سازمانی که امور لجستیکی خود را برون‌سپاری کرده است، انتخاب یک شرکت واسط لجستیکی که این کار را با هزینه‌ای ‌به‌صرفه انجام دهد، نقش تعیین‌کننده‌ای در سودآوری، جریان نقدی و در نهایت معادلات مالی آن سازمان خواهد داشت. پیرو موضوع اصلی این مطلب، سازمان‌ها و کسب و کارهایی که ارسال را هم در چارچوب کاری خود گنجانده‌اند، می‌توانند با انجام مدون این مهم، عناصری چون افزایش مشتری وفادار، بهینه‌کردن فرآیندهای سازمانی، سودآوری و … را به تحرک مثبت در مسیر پایداری هرچه بیشتر سازمان هدایت کنند. «تی نکست؛ همراه لجستیک کسب و کارها»، همراهی که به دنبال پایداری سازمان‌ها با اجرای صحیح لست مایل دلیوری یا همان ارسال محصولات بوده و ارزش آفرینی

متن کامل نوشته در سایت تینکست

    منبع بلاگ

    تینکست

    تینکست

    راه‌حل سریع و اقتصادی ارسال بسته

    نظرات