تکنیکهای افزایش فروش و مدیریت فروشگاه در نیمه دوم سال
بنابراین قبل از شروع و آمادهسازی کمپینهای افزایش فروش، باید دادههای سالهای گذشته را بررسی و اطلاعات مفید و قابل تحلیل را استخراج کنید. کشف کنید که چه چیزی برای فروشگاه و مشتریان شما خوب عمل کرده است. کدام کمپینهای بازاریابی بیشترین مشتری را جذب شما کرده است؟ چه محصولاتی افزایش فروش را داشتهاند؟ چه زمانی بیشترین بازدید را در مغازه یا فروشگاه اینترنتی خود داشتهاید؟ شما همچنین باید به مواردی که عملکرد خوبی نداشتهاند هم توجه داشته باشید تا دریابید از چه چیزی باید اجتناب یا چگونه یک مشکل را برطرف کنید. فصل فروش در راه است و شما ممکن است فشار کمبود نیروی کافی برای این دوران را، درست وسط بحبوحه کمپینهای خود احساس کنید. مطمئن باشید که تیم شما برای روزهای پرفشار آموزش دیده است برای جلوگیری از گرفتار شدن در این موقعیت، باید زودتر دست به کار شوید و پیشاپیش کارکنان خود را با استاندارد روزهای پرفشار آموزش دهید. شما باید علاوه بر روز، ساعات افزایش فروش و مراجعه مشتریان خود را نیز استخراج کنید. ساعات کار طولانیتر یکی دیگر از دلایل اساسی است که شما ممکن است نیاز به استخدام کارمندان فصلی بیشتر، برای افزایش تابآوری خود داشته باشید. هنگامی که تمام موارد قبل را به خوبی سر و سامان دادید، شروع کنید به تدوین یک برنامه بازاریابی مشخص برای فصل پرمشتری خود! بنابراین باید مطمئن شوید که یک مجری و شرکت واسط لجستیکی قابل اعتماد پیدا کردهاید که نیازها و انتظارات مشتریان شما را به خوبی برآورده میکند. شما صرفا از طریق داشتن یک پنل اینترنتی، میتوانید بلافاصله پس از دریافت سفارش از مشتری، بستههای خود را وارد روند ارسال کنید!
متن کامل نوشته در سایت تینکست
نظرات