لزوم سیاست گذاری کلان در حوزه اپلیکیشن های سازمانی و نگاه کارشناسانه به مراحل تولید اپلیکیشن های موبایل

لزوم سیاست گذاری کلان در حوزه اپلیکیشن های سازمانی و نگاه کارشناسانه به مراحل تولید اپلیکیشن های موبایل

 

جامعه مدرن امروزی به دنبال رفع نیازهای خود از طریق تلفن ها و تبلتهای هوشمند است. شرکت ها و موسسات دانش بنیان حوزه موبایل باید  با نگرشی هوشمندانه پرچم دار این تحول بوده و به صورت مستمر در حال تقویت دانش کارشناسان خود در حوزه علوم جدید و به روز باشند تا از این طریق بتواند پاسخگوی نیازهای این جامعه در حال تکامل باشد.

محصولات تولید شده در شرکت های دانش بنیان فناوری موبایل نشان دهنده نگرش و دیدگاه متفاوت کشور  در خصوص کاربرد تلفنهای هوشمند بوده  و بیان میکند که تلفنهای هوشمند تنها ابزار سرگرمی نیست و آنها کامپیوترهای قدرتمندی هستند که با امکاناتی به مراتب بیشتر به سادگی قابل حمل هستند. این امکانات و تکنولوژی ها در جهت خدمت رسانی به مشتریان و مردم مورد باز تعریف قرار گیرد.  امروزه تبلت ها و  تلفنهای هوشمند خصوصی ترین وسیله هر فرد و نزدیکترین وسیله به اوست و باید  آگاهانه از این فرصت بوجود آمده برای خدمت رسانی به جامعه استفاده کرد و قدم در راه تولید کاربردی ترین نرم افزارها برای این منظور گذاشت. مراحل تولید این برنامه های کاربردی و اپلیکیشن ها شامل موارد ذیل است.

 

ایده

 

یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی و تولید از دید ما بخش ایده‌پردازی و خلق طرح اولیه برای محصول است. در این مرحله تمام اعضای تیم طراحی و برنامه نویسی با مشتریان دور یک میز می‌نشینند و برروی اهداف محصول، دورنمای مراحل طراحی و توسعه و زمان‌بندی پروژه بحث می‌کنند.

 

 

طراحی

 

نیاز به یک طراحی خیره کننده آروزی همه تولیدکنندگان اپلیکیشن است. از نگاه ما ویژگی یک رابط کاربری خوب، سادگی و انطباق پذیر بودن آن است که در نهایت بتواند تجربه کاربری موفقی را خلق کند.

 

 

توسعه

 

تیم برنامه‌نویسی ما از جدیدترین و مدرن‌ترین ابزار توسعه برای ساخت هسته اصلی محصول و اضافه کردن قابلیت‌های کاربری به محصول استفاده می‌کنند. علاوه بر این ما از سرویس‌های پردازش ابری پیشرفته برای قدرت بخشیدن به اپلیکیشن‌ها بهره می‌بریم.

 

کد‌نویسی برنامه‌ها

تیم متخصص آرمانگرایان با سال ها تجربه، با بهره گیری از استانداردها و متد های روز برنامه نویسی امکان پشتیبانی و توسعه نرم افزار شما را متناسب با توسعه و تحول کسب و کار شما فراهم می آورد.

 

ارایه سرویس های تحت وب ما، شما را از ارایه سفارشات خود به شرکت های مختلف بی نیاز کرده و سبب یکپارچگی نرم افزار ها می شود.ما با کد نویسی اصولی و بهینه تجربه ی یک اپلیکشن روان و پاسخگو را برای شما و مشتریانتان فراهم خواهیم کرد.

 

عرضه

 

محصولات ما معمولا در این مرحله سر از فروشگاه‌های اپلیکیشن رسمی در می‌آورند. البته عرضه، آخرین بخش از زندگی یک محصول در زمان طراحی و توسعه نیست و از نظر ما شروع دور جدیدی شامل رفع باگ و استفاده مستمر از بازخورد کاربران است.

    منبع بلاگ

    شاهکار

    شاهکار

    اکران سیستم کسب و کار پلتفرمی با رویکرد نوآوری باز در راستای تحقق جامعه نسل پنجم

      نظرات