آیا تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوا است ؟

آیا تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوا است ؟

آیا تعطیلی مدارس راهکار مقابله با آلودگی هوا است ؟

آلودگی هوا و تعطیلی مدارس
علم بهتر است یا سلامتی؟
این روز ها کمتر استان یا شهری را میشناسید که به خاطر آلودگی هوا تعطیلی مدارس را تجربه نکرده باشند. البته بجز دماوند و فیروزکوه. در بعضی از این استان ها آلودگی هوا از مرز خود گذشت و بعضی دیگر از شهرها آلوده ترین روزها و شب ها را تجربه کردند.

تمامی پیام هایی که طی این مدت دریافت کردیم این بود :

از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنید!!

مدارس در پایه های مختلف تعطیل شدند و تدریس خصوصی در منازل استاد و شاگرد ها بیشتر رونق گرفت. تدریس خصوصی آنلاین استاد و شاگرد و تدریس آنلاین گروهی مدارس شکل تازه ای به خود گرفت.

برای جبران تعطیلی کلاس درس بیشترین آسیب را معلمان خواهند دید چرا که مجبور هستند حجم بیشتری از کتاب ها را در برنامه روزانه کاری خود بگنجانند و برای بعضی از شاگردان خود کلاس خصوصی داشته باشند تا شاگرد را به کلاس درس برسانند.

تعطیلی مهد کودک ها و مدارس اعتراضاتی را از سمت والدین شاغل نیز به همراه داشته. مادرانی که بیرون از منزل مشغول به کار هستند با تعطیلی مدارس دچار سرگردانی و بلاتکلیفی میشوند. این خانواده ها انتظار دارند که همزمان با تعطیلی مدارس ادارات نیز تعطیل شوند چرا که مجبور هستند فرزندان خود را همره خود به محل کار ببرند و یا در منزل اقوام بگذارند که همان ترددهای غیر ضروری اتفاق می افتد.

اما تعطیلی مدارس و نه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه کمکی به کاهش این آلودگی ها داشته؟؟

ادامه مطلب را در اینجا همراه ما باشید

    منبع بلاگ

    استاد سلام

    استاد سلام

    استاد سلام مرجع تدریس، تدریس خصوصی و معلم خصوصی، تدریس خصوصی آنلاین ، اجاره کلاس، اجاره سالن کنفرانس، اجاره سالن همایش، برگزاری کلاس مجازی (کلاس آنلاین ) برای هر ایرانی در همه علوم و فنون

      نظرات