تکنیک‌های فروش مدرن چه هستند و چگونه به رونق کسب‌و‌کار منجر می‌شوند؟

تکنیک‌های فروش مدرن روش‌هایی هستند که برای کسب درآمد و کمک به فروش موثرتر و بیشتر در فرآیند برخی تکنیک‌های مورد استفاده در روش فروش سنتی عبارتند از: فروش مستقیم، رادیو، تلویزیون، تبلیغات چاپی و…. گر برای پیشبرد کسب‌و‌کارتان نیاز به جذب بازاریابان حرفه‌ای دارید، می‌توانید قرارداد کار بازاریابی تکنیک‌های فروش مدرن روش‌های جایگزین و به‌روز شده‌ی بازاریابی سنتی هستند که یکی از تکنیک‌های فروش مدرن روش اسنپ است. بنابریان در این شرایط جذب مشتریان و جلب نظر و فروش به آنها، ا وجود تعداد زیادی از فروشندگان حرفه‌ای با تکنیک‌های جدید بسیار سخت شده است روش اسپین از دیگر تکنیک‌های فروش مدرن است که از چهار حرف ابتدایی SPIN تشکیل‌شده و حرف اول از کلمه Situations حرف دوم از کلمه problems حرف سوم از کلمه Implication و حرف چهارم از عبارت need-pay-off برداشته‌شده است، اسپین یک مدل تجربی است که پس از ۱۲ سال مطالعه و بررسی ۳۵۰۰۰ مورد فروش در ۲۳ کشور جهان، شکل‌گرفته، فرموله شده و اکنون در مراحل شناسایی نیازها، شناسایی مشکلات و متقاعد کردن خریدار احتمالی به کار می‌رود. این روش سبک‌های رفتاری مصرف‌کنندگان از جمله نحوه‌ی تعامل آنها با فروشندگان و نیز نحوه‌ی تصمیم‌گیری برای خرید را بازگو می‌کند. در روش سنتی فروش اتکا و تمرکز بر این بود که فروشنده باید خریدار بالقوه را متقاعد به خرید کند. در آخر باید یادآور شد که در روش مدرن مارکتینگ یا بازاریابی نوین که با استفاده از تکنیک‌های فروش مدرن فرآیند خود را پیش می‌برد، نیاز به داشتن بازاریابان حرفه‌ای و متخصص بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند. اگر برای پیشبرد مطمئن کسب‌و‌کار خود، نیازمند انعقاد قرارداد با بازاریابان خود هستید، می‌توانید از بانک قرارداد وینداد، قرارداد کار بازاریابی دریافت کنید.

متن کامل نوشته در سایت وینداد

منبع بلاگ

وینداد

وینداد

خدمات حقوقی آنلاین

نظرات