۶ نکته کلیدی در نصب تلفن سانترال
نصب تلفن سانترال یکی از مهمترین اقدامات در هر سازمانی است. همه شرکتهای کوچک و بزرگ میتوانند با راه اندازی شبکه مخابراتی داخلی خود، کنترل دقیق روی ارتباطات درون سازمانی داشته باشند. این سیستم امکانات زیادی را در اختیار ادارات قرار میدهد شبکه ارتباطی سانترال بر پهنای اینترنت ارائه میشود. مدیران شرکتها از این طرق میتوانند نظارت بیشتری روی عملکرد کارکنان داشته باشند ولی هر شبکه ارتباطی کارایی لازم را ندارد. یکی از مهمترین اهداف شرکتها از راه اندازی سیستم سانترال، دسترسی به امکانات مخابراتی مناسب است. چنانچه پردازندهها در زمان فشرده سازی مکالمات دچار اختلال نشوند یقینا مرکز تلفن سانترال کیفیت بسیار مطلوبی دارد. به طور معمول سانترال قابلیت پشتیبانی تعداد زیادی تلفن را دارد. حتی سیستمهای کم ظرفیت سانترال نیز تعداد زیادی تلفن را پشتیبانی میکنند. تصور کنید در یک ساختمان سیستم سانترال نصب شده که در آن ۵۰ تلفن داخلی به مرکز تلفن اتصال دارند. اگر این مرکز نتواند کیفیت مناسب را در اختیار همه خطوط برقرار نماید اصلا کارایی قابل قبولی ندارد. یک سیستم با کیفیت که تنها ۱۰ تلفن را پشتیبانی میکند برای مدیریت ۵۰ داخلی اصلا مناسب نیست. کارهای شبکه ارتباطی داخلی و سیستم سانترال را به شرکتهای معتبر بسپارید پشتیبانی بعدی و پیگیریهای تیم نصاب اهمیت زیادی دارد. یکی از مهمترین مواردی که موقع نصب تلفن سانترال باید در نظر گرفته شود، میزان حافظه داخلی و طول ذخیره سازی مکالمات ضبط شده است. هر چه مدت زمان ذخیره سازی مکالمات بیشتر باشد، کیفیت سانترال بهتر است. این مورد کاملا بستگی به نیاز شرکت و بودجهای که برای نصب سانترال در نظر گرفته شده، ارتباط دارد. سیستم سانترال یک مجموعه به هم پیچیده است و برای کارایی موثر میبایست همه بخشها به درستی یکپارچه سازی شده باشند. خدمات راه اندازی تلفن سانترال هوم سرویز ویژه سازمانها، ادارات و شرکتها در همه مناطق تهران ارائه میشود.
متن کامل نوشته در سایت هوم سرویز
نظرات