برگزاری سه رویداد «همآفرینی» به صورت مجازی در مشهد
برگزار میشود، گفت: با برگزاری این رویداد در تلاش هستیم برای کسب و کارهای مختلفی که در این شرایط افت فعالیت و کاهش فروش داشتهاند، راهکارهایی نوین خلق کنیم تا فروش و استراتژیک مناسب را در زمان بحران داشته باشند. عباسزاده با بیان اینکه رویداد چهاردهم «توسعه ظرفیتهای هوشمند خدمات شهری، فاصله گذاری هوشمند» و در واقع پیرامون پروتکلهای بهداشتی در طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است، اظهار کرد: قشرهای مختلف جامعه در شرایط به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا باید بعضی از پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند تا درصد بالای اطمینان سلامت برای افراد جامعه حاصل شود. شهرداری مشهد با بیان اینکه در رویداد همآفرینی چهاردهم با موضوع «توسعه ظرفیتهای هوشمند خدمات شهری و فاصلهگذاری هوشمند» در صدد شناسایی ایدههایی براساس سه دسته از عوامل مختلف مدیریت و سیاست یا عوامل نهادی، منابع انسانی و سرمایه اجتماعی یا عوامل انسانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم تا براساس ایدهها و پیشنهاداتی که مطرح میشود، معیارها و شاخص هایی برای هرکدام از این عوامل مشخص و براساس آنها فاصله گذاری هوشمند اتفاق افتد، یعنی رویداد چهاردهم جنبه کسب و کاری جنبه مدیریتی داشته باشد. عباسزاده با بیان اینکه خلق ایدههای نوآورانه مبتنی بر هنر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تاثیر هنر بر خوب زیستی، هنر درمانی و خلق مدلهای کسب و کار برای هنرمندان و فعالان فرهنگی از مهمترین اهداف پانزدهمین همآفرینی مشهد است، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در این شرایط کرونایی میتواند به افراد کمک کند، بهرهگیری از فرهنگ و هنر است، اینکه کسب و کارهای هنری چگونه میتوانند با روشهای مختلف در ارتقای دانش عمومی و رعایت فاصله گذاری هوشمند کمک کرده و بتوانند توصیههای آموزش و بهداشتی و یا مخاطراتی را از جنبههای فردی و اجتماعی این ویروس، از طریق هنر و درون مایه فرهنگ به افراد ارائه کنند. شهرداری مشهد گفت: این سه رویداد مختلف از جمله رویداد سیزدهم با موضوع کسب و کار مربوط به افراد خلاق، رویداد چهاردهم با موضوع مدیریتی و رویداد پانزدهم که بیشتر به جامعه هنری و هنرمندان مرتبط است، همه به صورت مجازی برگزار میشود.
متن کامل نوشته در سایت مرکزی نوآوری شهرداری مشهد
نظرات