چطور یک استراتژی ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنیم

چطور یک استراتژی ارسال کالا برای فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنیم

جدید به وب‌سایتی فروشگاه اینترنتی شما می‌آید، کالایی را با قیمتی که دلخواهش است چالش واقعی زمانی است که شما استراتژی ارسال کالا خود را انتخاب کرده‌اید ولی الان باید به دنبال راه‌حلی باشید که حاشیه سود شما به پایین‌تر حد ممکن برسید، ولی در عین حال هنوز هزینه ارسال برای مشتری جذاب باشد. این چیزی است که شما می‌خواهید به درستی به آن برسید و داشته باشید. در نظر گرفتن این اطلاعات، بیایید به ۴ گزینه رایج در ارسال کالا و جوانب مثبت و موضوع که، بازاریابی به‌وسیله‌ی گزینه «ارسال رایگان» که برای فروشگاه خود در نظر می‌توانید ارسال رایگان با حداقل مقدار سفارش یا حداقل تعداد کالا در سبد خرید را شما کمک کند تا سود بیشتری برای پرداخت هزینه‌های جاری بازاریابی گزینه ارسال رایگان برجسته و مشهودی که نشان دهد شما ارسال رایگان ارائه می‌دهید، می‌تواند یک روش اگر شما در یک بازار رقابتی قرار گرفته‌اید که ارائه ارسال رایگان و پایین آوردن قیمت را در نظر بگیرید، یا هزینه ارسال را در بیشتر کالاهای خود محاسبه کنید. تحت شرایط مختلف چقدر هزینه ارسال خواهد داشت را در بیاورید، ببینید رقبای شما پرداخت می‌کنند که باید برای هزینه ارسال بپردازند و برای شما آب می‌خورد. اما در اکثر موارد شما نهایت کار به سر به سر شدن مبلغی که مشتری بایت ارسال پرداخت می‌کند و هزینه‌ای که شما برای ارسال کالاهایتان می‌کنید می‌انجامد. که یک سرویس جامع پستی است را اضافه کردیم که فروشنده با متصل کردن این روش ارسال به فروشگاه خود می‌تواند به مشتری این امکان را بدهد تا در لحظه هزینه‌های ارسال بر اساس آدرسی که در سبد خرید ثبت کرده و وزن کالا ببیند. اگر شما به عنوان فروشنده این روش ارسال را به فروشگاه خود متصل کنید، خریدار در سبد خرید خود لیست سرویس‌ها موجود در آن زمان و هزینه ارسال محاسبه شده را می‌بیند و می‌تواند از بین آن سرویس‌های موجود پستی انتخاب کند. این نشان می‌دهد که شما برای پوشاندن هزینه‌های خود، مبلغ است این استراتژی همان و قدرت و تاثیر روش ارائه ارسال رایگان را ندارد، اما راه ساده‌ای برای اثبات این موضوع است که شما هزینه ارسال را پشت گوش نمی‌اندازید و به مشتری این اطمینان را می‌دهید که یک معامله خوب در فروشگاه اینترنتی شما انجام می‌دهد. استراتژی همچنین گزینه خوبی برای استفاده در مورد محموله‌های سنگین یا بزرگ است که سوم شما این است که یک نرخ ثابت برای تمام محموله‌های خود یا فقط برای محموله‌های روش خاص برای محاسبه هزینه‌های ارسال نیاز به کمی آماده‌سازی دارد. که متوسط هزینه بسته‌بندی و ارسال کالا در شرایط مختلف چقدر است. در بیدک نیز از رویکرد هزینه ارسال ثابت استفاده می‌کند و یک مبلغ ثابت برای تمامی شهرهای ایران را در نظر گرفته است. توجه با این روش یعنی استفاده از یک هزینه ثابت برای ارسال، ما در بیدک روش ارسالی را بسترسازی کردیم که فروشنده بتواند تا ۴ روش ارسال با هزینه و شرایط مختلف را در خوشبختانه این گزینه نیز در بیدک فراهم است. پستکس که یک سامانه جامع خدمات پستی است به عنوان یک روش ارسال جدید در پنل مدیریت بیدک موجود است.

متن کامل نوشته در سایت بیدک

منبع بلاگ

بیدک

بیدک

پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

نظرات