زنجیره ارزش حقوق رسانه های ورزشی

زنجیره ارزش حقوق رسانه های ورزشی

اکوسیستم جدید در زنجیره ارزش بسیاری از صنایع که پیشتر توسط ظهور تکنولوژی­های جدید دچار اخلال شده بود، پیچیده­تر و به هم پیوسته گشته است. علاوه بر این، ارزش پیشنهادی ارائه ‌شده توسط شبکه‌های تلویزیونی به طور فزاینده‌ای پیچیده شده‌ است و داده‌ها در کنار حقوق رسانه‌های سنتی به عنوان ارائه خدمات تمام ‌وقت جدید در فضای برتر رسانه­ای در حال ظهور هستند. همچنین در حال حاضر شرکت‌های مختلف در حال توسعه سیستم عامل‌های برتر داخلی هستند که به آن­ها امکان دسترسی مستقیم به طرفداران نهایی ورزش را می­دهد. را مجددا راه اندازی کرد تا راهی برای درک بیشتر پایگاه فناوری دیجیتال و کنترل بیشتر محتوای ارائه شده به طرفدارانشان باشد. زنجیره ارزش سنتی حقوق رسانه‌ها از اوایل سال ۲۰۱۳ میلادی توسط متقاضیان جدید و برتر رسانه­ای مختل شده است. و لالیگا (لیگ برتر فوتبال داخلی اسپانیا) بیشترین تحولات را در رقابت حقوق رسانه‌ها شاهد هستند. بازیگران برتر رسانه­ای که حقوق رسانه­های ورزشی را به دست می­آورند از ویژگی­های زیربنایی مشابهی برخوردار هستند­، با این وجود جهان با مدل­ها و رویکردهای مختلف تجاری بسیار تقسیم شده است. در سه سال گذشته نیز ظهور سیستم عامل­های برتر ورزشی مانند

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

نظرات