اینفلوئنسر اینستاگرام، چطور افراد مناسبی را انتخاب کنیم؟
وقتی شما این تبلیغات را با شخص مناسبی انجام دهید میتوانید به یک موفقیت بزرگ برای مارکتینگ و فروش خود دست یابید. برای فرآیند بررسی به دو سوال اساسی برخورد میکنیم، آیا این شخص مناسب برند من هست و یا اینکه چه میزان تعامل پویایی را میتواند در بین مخاطبان ایجاد کند؟ ممکن است این فرآیند، کاملا بصری باشد، یعنی برای مثال، چون از چهره یک اینفلوئنسر حس خوبی میگیرید فکر کنید که میتوانید آن را انتخاب خوبی برای معرفی محصول خود در نظر داشته باشید. بنا بر تمامی این توضیحات، لازم است که با توجه به تمامی بررسیهایی که انجام دادهاید، با خود به این نتیجه برسید که آیا اینفلوئنسر اینستاگرامی که برای کار به طور کلی میتوانیم بگوییم که تلاقی برند شما و محتوایی که اینفلوئنسر تولید میکند برای هر کسب و کاری متفاوت خواهد بود. ، شما میتوانید دریابید که چه کسی اینفلوئنسر است، چه نوع محتوایی ایجاد میکند و چه استایل و سبکی برای زندگی خود دارد. اگر این فاکتورها با برند و محصول شما همخوانی دارد، حالا میتوانید میزان تعامل فالوورهایش را نیز چک کنید. وقتی در نهایت، فرد شایستهای را برای برند و محصول خود را پیدا کردید، وقت آن میرسد که بررسی کنید و ببینید که آیا او همان مقدار که نشان میدهد واقعا فالوور دارد؟ میتوانند به شما کمک کنند تا بفهمید که آیا اینفلوئنسر شما میتواند انتظاراتتان را برطرف کند؟ در کنار این نیز میتوانید از اطلاعات عمومی اینستاگرام آن افراد، اطلاعات مورد نظر خود را با نگاهی سریع پیدا کرده کنید. برای پیدا کردن نرخ تعامل اینستاگرام اینفلوئنسر مورد نظر خود در هر پست به تعداد کامنتی که گذاشته شده دقت کنید. وقتی که در حین انتخاب اینفلوئنسر خود هستید، مهم است که سه نتیجه کلیدی را که میتوانید از این همکاریها در ذهن داشته باشید، حفظ کنید: این را بدانید که مهم نیست اگر شما به نتیجهای که مدنظرتان بود نرسیدید، مهم این است که در نهایت به تلاشی که برای مارکتینگ خود داشتهاید افتخار کنید. بسیار مهم است که شما اطمینان داشته باشید با افرادی که با نام تجاری شما هماهنگی داشته و نرخ تعامل بالایی دارند کار کنید.
متن کامل نوشته در سایت بیدک
نظرات