هشتگ های اینستاگرام، از صفر تا صد!

ما در این مطلب به طور جزئی به بررسی هشتگ‌های اینستاگرام می‌پردازیم. هشتگ (Hashtag) که با علامت «#» نشان داده می‌شود، برچسبی است که برای دسته‌بندی و به‌اشتراک‌گذاری پست‌ها و نظرات مربوط هشتگ‌های اینستاگرام علاوه بر دسته‌بندی مطالب برای دسترسی آسان‌تر مخاطب، به از هشتگ‌ها باعث می‌شود که پست شما نیز در میان پست‌های مرتبط دیگر، به مخاطب نشان داده شود. راه‌های جذب مخاطب از هشتگ اینستاگرام همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای هشتگ‌های اینستاگرام افزایش بازدید پست و باعث شود که اینستاگرام هشتگ‌های شما را اسپم تشخیص دهد. پس سعی کنید تعداد هشتگ‌های مورد استفاده شما بیش از حد نباشد. با توجه به این محدودیت سعی کنید تنها از چند هشتگ محبوب و صد البته مرتبط با موضوع کلی پیج خود استفاده کنید. بازدید بالا، پیج شما به تعامل بالا نیز احتیاج دارد. به این منظور باید از هشتگ‌های کمتر محبوب و جزئی‌تر استفاده کنید. مخاطبانی که نیاز داشته‌اند این هشتگ را فالو یا جستجو کنند و چه بهتر که شما نیز احتمال اینکه این مخاطبان با پست شما تعامل (لایک، کامنت در غیر این صورت پست شما به مخاطبی نشان داده می‌شود که نیازی به دیدن آن ندارد و تعاملی نیز با باعث ایجاد تفکر منفی در مخاطبان فعلی شما می‌شود و ممکن است آن‌ها را نیز از دست بدهید. شما هم پیشنهاد و تجربه‌ای درباره راه‌های جذب مخاطب از هشتگ اینستاگرام دارید؟ در همان ابتدا فهرستی از هشتگ‌های متشکل از این کلمات به شما نشان داده می‌شود. (افزایش بازدید یا افزایش تعامل) هشتگ‌های خود را انتخاب کنید. مطلب با تعریف هشتگ آشنا شدیم و به طور جزئی به هشتگ‌های اینستاگرام پرداختیم.

متن کامل نوشته در سایت بیدک

منبع بلاگ

بیدک

بیدک

پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

نظرات