پیامدهای بحران COVID -۱۹ درصنعت ورزش
در مسئله بودجه تحولات دیجیتال؛ نظر بیش از ۷۸ درصد پاسخ دهندگان این بود که، سازمانهای ورزشی میزان بودجه و تلاشها برای تسریع در تحول دیجیتال را افزایش می دهند و تنها ۲۱ درصد عقیده داشتند که برای صرفه جویی در هزینهها، سازمانهای ورزشی بودجه ابتکارات تحول دیجیتال را کاهش می دهند. در مسئله همکاری با شرکا و ذینفعان نیز نظر قالب با ۶۹ درصد این بود که، همکاری بین ذینفعان در صنعت ورزش تشدید شده و باعث ایجاد هم افزایی و منافع مشترک خواهد شد. و اما در موضوع آخر که مرتبط با چالشهای مالی، جذب سرمایه و مسئله سرمایه گذاری بود؛ نتیجه نظرسنجی نشان داد، ۸۹ درصد پاسخ دهندگان بر این عقیده بودند که سازمانهای ورزشی به طور فزایندهای به دنبال منابع سرمایه گذاری خارجی خواهند بود و در مقابل تنها ۱۱ درصد عقیده داشتند که سازمان های ورزشی به طور مستقل از چالشهای مالی خود عبور خواهند کرد. این خود نشان دهنده این موضوع است که همیشه جذب سرمایه خارجی را میتوان به عنوان یک استراتژی قوی در سازمانهای ورزشی در سرلوحه برنامه ها قرار داد و این خود مستلزم وجود تیم های خبره اقتصادی و بازاریابی خواهد بود. از اینرو سازمانهای ورزشی باید یک رویکرد یکپارچه نسبت به تحول، تعادل بخشیدن برای نوآوری در فناوریها با تغییرات ساختاری عمیق تر در مورد نحوه کار با زیرساختهای قدیمی، ایجاد نمایند تا این بزرگترین تهدید شناخته شده در جهان را به فرصتی تاریخی برای صنعت ورزش تبدیل کنند.
متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی
نظرات