پیامدهای بحران COVID -۱۹ درصنعت ورزش

پیامدهای بحران COVID -۱۹ درصنعت ورزش

در مسئله بودجه تحولات دیجیتال؛ نظر بیش از ۷۸ درصد پاسخ­ دهندگان این بود که، سازمان­های ورزشی میزان بودجه و تلاش­‌ها برای تسریع در تحول دیجیتال را افزایش می­ دهند و تنها ۲۱ درصد عقیده داشتند که برای صرفه جویی در هزینه­‌ها، سازمان­‌های ورزشی بودجه ابتکارات تحول دیجیتال را کاهش می­ دهند. در مسئله همکاری با شرکا و ذینفعان نیز نظر قالب با ۶۹ درصد این بود که، همکاری بین ذینفعان در صنعت ورزش تشدید شده و باعث ایجاد هم افزایی و منافع مشترک خواهد شد. و اما در موضوع آخر که مرتبط با چالش­‌های مالی، جذب سرمایه و مسئله سرمایه ­گذاری بود؛ نتیجه نظرسنجی نشان داد، ۸۹ درصد پاسخ­ دهندگان بر این عقیده بودند که سازمان­‌های ورزشی به ­طور فزاینده‌ای به دنبال منابع سرمایه ­گذاری خارجی خواهند بود و در مقابل تنها ۱۱ درصد عقیده داشتند که سازمان ­های ورزشی به ­طور مستقل از چالش­های مالی خود عبور خواهند کرد. این خود نشان دهنده این موضوع است که همیشه جذب سرمایه خارجی را می­توان به­ عنوان یک استراتژی قوی در سازمان­های ورزشی در سرلوحه برنامه ­ها قرار داد و این خود مستلزم وجود تیم ­های خبره اقتصادی و بازاریابی خواهد بود. از این­رو سازمان­‌های ورزشی باید یک رویکرد یکپارچه نسبت به تحول، تعادل بخشیدن برای نوآوری در فناوری­‌ها با تغییرات ساختاری عمیق ­تر در مورد نحوه کار با زیرساخت‌های قدیمی، ایجاد نمایند تا این بزرگ­ترین تهدید شناخته شده در جهان را به فرصتی تاریخی برای صنعت ورزش تبدیل کنند.

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

    نظرات