تبلیغات در اینستاگرام، چه کارهایی باید انجام داد؟
اگر شما نیز یک پیج کاری دارید یا صاحب یک کسبوکار هستید، احتمالا به اهمیت تبلیغات در اینستاگرام آگاهید انواع مختلفی دارد که شما با توجه به هدفی که از تبلیغ دارید میتوانید یکی از موارد را انتخاب کنید. نظر و حرف این افراد در همان حوزه خاص مورد تایید فالوورهایشان است و حتی آنها را به نشان دادن واکنش نیز ترغیب میکند. اگر قصد سپردن تبلیغات خود به چنین فردی را دارید بهتر است حوزه کاری این فرد با موضوع پیج و هویت برند شما مرتبط باشد. در انتخاب این افراد برای سپردن تبلیغات خود باید دقت زیادی به خرج دهید. همچنین باید به نوع محتوای طنز آنها نیز توجه کنید تا برند شما توسط فرد مناسبی معرفی شود؛ نه اینکه به تصویر برندتان خدشه وارد شود. همچنان توجه داشته باشید که در انتخاب این پیجها نیز باید دقت بالایی به خرج دهید، چراکه تبلیغات در اینستاگرام نشانگر هویت برند شما است و شما مسلما نمیخواهید با انتخاب پیجی که محتوای مناسبی ندارد، برند خود را زیر سوال ببرید. برای انجام این نوع تبلیغات شما باید دو مرحله اما برای انتخاب درست یک پیج به چه معیارهایی باید توجه کرد؟ برای تشخیص این موضوع میتوانید تعداد لایک و کامنتهای آن پیج را با تعداد فالوورهایش مقایسه کنید. (بهتر است در اینجا به میانگین لایک و کامنت پستهای تبلیغاتی نیز توجه کنید.) همچنین میتوانید از آنها بخواهید که عکسی از میزان بازدید چند استوری آخرشان برایتان ارسال کنند. شرکت در کمپینها به منظور تبلیغات در اینستاگرام بسیار رایج است. فالوورها برای شرکت در این مسابقه باید همه این اسپانسرها را، که عموما تعداد بالایی دارند و موضوع آنها نیز با پیج برگزارکننده ارتباطی ندارد، فالو کنند. زیرا شما با برگزاری چنین مسابقهای (به ویژه اگر هدیه آن از محصولات یا خدمات خود پیج باشد) باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در مخاطب خود میشوید و این بسیار ارزشمند است. توجه کنید که کامنت شما مضمونی تبلیغاتی نداشته باشد. شما میخواهید بیشتر دیده شوید نه اینکه این تفکر را در ذهن مخاطب ایجاد کنید که از هیچ تلاشی برای تبلیغ خود فروگذار نیستید. اقدام آخر اینکه برای محتوای پیج خود تلاش زیادی کنید. محتوای شما باید ارزش علمی و زیبایی بصری زیادی داشته باشد تا مخاطب را جذب کند. شما باید برای تولید محتوای پیج خود استراتژی داشته باشید. شما باید نیازها و دغدغههای آنها را بشناسید و در محتوای تبلیغاتی خود بر این موارد تمرکز کنید. مورد بعدی اینکه باید توجه کنید که اینستاگرام شبکه اجتماعی بصری است پس شما نیز برای تبلیغات در اینستاگرام باید از محتوای بصری استفاده کنید. با توجه به هدف تبلیغ و شناخت بازار میتوانید یکی از این موارد را انتخاب کنید. سعی کنید در محتوای بصری خود افراد واقعی را نشان دهید که در حال استفاده از محصول یا خدمات شما هستند. با توجه به این آمار و ارقام متوجه میشویم که تاثیر تبلیغات در اینستاگرام از آنچه که انتخاب پیج مناسب باید در پیامی به صاحب پیج، برند و کسبوکار خود را معرفی کنید و توضیحات لازم را ارائه دهید. شما بهعنوان صاحب یک کسبوکار یا پیج باید در انجام تبلیغات خود و همین طور برای تبلیغات در اینستاگرام نیز باید وسواس ویژهای بهخرج دهید؛ چراکه کاربران اینستاگرام روزانه با تبلیغات زیادی روبهرو هستند و بنابراین هر تبلیغی توسط هر فردی نه تنها توجه آنها را جلب نمیکند، بلکه دیدی منفی نسبت به برند شما در ذهن آنها ایجاد میکند.
متن کامل نوشته در سایت بیدک
نظرات