بازاریابی اینستاگرام، روشهای جدید و موثر!
روشی که شما صفحه پروفایل خود را سازماندهی میکنید، بر اینکه مردم چطور متوجه شوند که چهکاری میکنید، چه کسی هستید و چه چیزی برای ارائه دارید، تاثیر خواهد داشت. درحالی که شما ظرفیت زیادی برای ویرایش ندارید – یعنی اینکه شما تنها میتوانید لوگو، بیو و آدرس اینترنتی (URL) را ویرایش کنید – طوری که این سه عنصر را در صفحه پروفایل کنار هم میگذارید تاثیر بسزایی خواهد داشت بر اینکه چطور فالوورهای شما برند شما را درک خواهند کرد و چه مقدار ترافیک جذب نام شخص، سمت کاری، اطلاعات تماس و شاید چند کلمه کلیدی که نشاندهنده این است که آنها چه کسی هستند و چهکاری انجام میدهند. بیو شما در صفحه پروفایل این حقیقت که شما نمیتوانید در بیو بیش از ۱۵۰ کاراکتر استفاده کنید، آن را قدرتمندتر میکند. برای یک لحظه تصور کنید شما Andie’s Swim کمپانی تولید لباس شنا زنانه را راهاندازی کردهاید، اگر نگاهی به صفحه دربارهی ما آنها بی اندازید، میتوانید ببینید که آنها تا حد زیادی در مورد اینکه چه لباسهای شنایی مناسب هستند، تجربههای آسیبپذیر خانمها در لباس شنا و اینکه آنها یکی از کمپانیهای پیشرو در مورد محصولات خانمها هستند صحبت کردهاند. به نظر میرسد، اضافه کردن یک یا دو کلمه کلیدی به پروفایلتان کمک میکند وقتیکه مردم در اینستاگرام در حال جستجو هستند شما را پیدا کنند. یک اصلاح یا یک کلمه کلیدی در یکی از آنها سابقه داشته باز این احتمال وجود دارد از بیو پیج تان برای جذب بازید کنندگان برای سایت فروشگاه اینترنتی خود استفاده از آنجا که فضای کمی در بیو اینستاگرام برای استفاده از این سه عنصر وجود دارد، هنوز میتوانید مشکل را ذکر کنید و سراغ راهحل بروید. ? مجله رایگان ما را دریافت کنید» چیزی که در این مورد خیلی خوب هست این است که راهحل (محتوای منحصر به فرد برای مخاطبان ما) بهخوبی با یک CTA (دکمه یا جمله فراخوان) همراه شده است. گزینه دیگر این است که به ارزش کار یا ارزشهای برند خودتان اشاره کنید. در صفحه پروفایل خودشان آنها به نکات کلیدی ارزش کار خود اشاره میکنند. در نهایت میتوانید از تحریک کردن استفاده کنید، چیزی که در عین حال اختصاری از ارزش کار شما هم هست. این ایده ساده است اما برای اینکه کارایی داشته باشد شما باید چیزی در اختیار داشته باشید که CTA را برای اینکه دنبال کنندههای شما به آن بعد از اینکه روی این لینک کلیکی میکنید شما به صفحهای هدایت میشوید که وقتی میخواهید یک آدرس اینترنتی یا URL اضافه کنید بهتر است که لینک کوتاه شده باشد. مثل لینکهایی که روی Bitly درست میکنید که به URL خاص ری دایرکت میشود که به این ترتیب شما میتوانید تعداد بازدیدکنندگانی که از آن لینک خاص وارد سایت میشوند و رفتار آنها روی فروشگاه اینترنتی را ببینید و آنالیز کنید. برای انجام این کار از یکی دیگر از محصولات گوگل استفاده کنید یعنی Campaign URL Builder بعد از اینکه روی لینکهایشان کلیک میکنید به یک صفحه فرود (landing page) زیبا هدایت میشوید تا یکی از اعضای خانواده Vans شوید که به شما حق کسب تجربه خرید شخصیسازی شده، امتیازهای وفاداری و خیلی چبزهای دیگر را میدهد.
متن کامل نوشته در سایت بیدک
نظرات