چت آنلاین وب سایت، برای فروشگاه‌های اینترنتی چه مزایایی داره؟

چت آنلاین وب سایت، برای فروشگاه‌های اینترنتی چه مزایایی داره؟

اگر فرض کنیم ۱۰۰ نفر در یک فروشگاه آفلاین یا فیزیکی جمع شده‌اند و متوجه شویم که فقط دو نفر از آن‌ها چیزی می‌خرند، این خبر می‌تواند مایوس‌کننده باشد. در ادامه ما مزایای استفاده از چت آنلاین وب سایت فروشگاه اینترنتی شما بیان می‌کنیم تا یک تجربه کاربری به یاد ماندنی برای مشتریان خود بسازید. این موضوع وقتی مشتری بالقوه شما در حال جستجو در سایت وب‌سایت شما می‌تواند هوشمند نباشد و مشتری ممکن است نتواند چت آنلاین همه این موارد را برای هر دو طرف بسیار ساده می‌کند. مشتری می‌تواند در هر زمان که به کمک نیاز باشد، روی آیکون چت آنلاین کلیک کند. چت آنلاین می‌توانند ببینند که مشتری در حال مرور کجای وب‌سایت است و می‌توانند پاسخ‌های مزیت چت آنلاین نسبت به هر شکل دیگری از ارتباط این است که یک اما این موضوع برای چت آنلاین ممکن است زیرا اکثر برنامه‌های آن‌ها می‌توانند پیام مشتری را قبل از اینکه وارد گفتگو توجه بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را به خود جلب کند و شانس ارتباط برقرار کردن و چت نکته دیگر این است که مشتریان شما به‌محض در بستر چت آنلاین باعث می‌شود مشتریان علاقه بیشتری به خرید پیدا کنند. فیزیکی به‌محض ورود مشتریان به آن‌ها سلام می‌کند و خوش‌آمد می‌گوید است. ورود یک بازدیدکننده به فروشگاه اینترنتی شما (یا یک وب‌سایت خاص)، خوش‌آمد گویی را می‌شناسید، می‌توانید خوش‌آمد گویی در چت آنلاین را دقیقه در همان لحظه که مشتری هر وقت مشتری وارد یک فروشگاه سنتی با فیزیکی می‌شود یا از یک فرونده یا کمک فروشنده نمی‌داند که مشتری برای بار دوم به این یک برنامه چت آنلاین خوب به شما این امکان را می‌دهد که به لطف این موضوع شما می‌توانید راهنمایی‌های یکی از مشکلات فروشگاه‌های فیزیکی این است که مشتریان می‌آیند این بسیار دشوار است که مشتری را برگردانید. باعث می‌شود بازدیدکنندگان وب‌سایت شما خود را معرفی کنند (مثلا با ذکر نام و به لطف آن شما می‌توانید با هر بازدیدکننده وب‌سایت که تا به حال همچنین می‌توانید چت آنلاین خود را با یک برنامه مدیریت ایمیل به‌عنوان مثال می‌توانید چت آنلاین را با CRM خود ادغام کنید با وصل کردن چت آنلاین به پلتفرم فروشگاه اینترنتی خود، می‌توانید در زمان گزارش‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا هر بار که تیم شما آفلاین باشد، می‌توانید سوالات مشتری را جمع‌آوری با توجه به این موضوع، شما هیچ مشتری علاقه‌مند و بالقوه‌ای شما می‌توانید ربات چت آنلاین را برای مقابله با مشکلات شما می‌توانید چت آنلاین را برای فروشگاه اینترنتی‌ای که ساخته‌اید از بخش «افزونه‌ها» از پنل کاربری خود در بیدک فعال کنید. نام و نام خانوادگی خود را به انگلیسی وارد کنید و روی دکمه ۴- در این مرحله در کادر اول آدرس اینترنتی فروشگاه خود را ir و در کادر بعدی اسم فروشگاه خود را وارد کنید. ۷- شما وارد پنل کاربری خود در کریسپ فعال‌سازی چت آنلاین فروشگاه شما در مرکز خدمات یکی از خدمات این فروشگاه، فعال‌سازی چت آنلاین است. افزودن این سرویس به فروشگاهتان را به فروشگاه مرکز خدمات بسپارید تا چت آنلاین به بتوانید ابزار مناسب چت آنلاین را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این امر به ایجاد ترافیک بیشتر، ارائه خدمات شگفت‌انگیز به مشتری و البته افزایش نرخ

متن کامل نوشته در سایت بیدک

منبع بلاگ

بیدک

بیدک

پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی و یکپارچه سازی کانال‌های فروش

نظرات