جلب اعتماد مشتری، حتی اگر هنوز فروشی نداشتید!
اما کسبوکار شما یک شبه ساخته نشده است و اعتماد آنها هم یک شبه به دست نمیآید. این چالشی است که هر نوآوری جدید باید بر آن غلبه کند و این راهبردها کمک میکند تا اعتماد مشتری را به دست آورید تا بتوانید درآمد کسب کنید. «صادقانه و شفاف با مشتریهای بالقوه ارتباط بگیرید که در این صورت احتمال بیشتری برای جذب آن دسته از افراد با ارزشهای مشابه وجود دارد.» صفحه «دربارهی ما» فروشگاه اینترنتی شما در واقع شبیه اولین توقفگاه مشتری جدید در مسیر خرید است. «این برای شما شانس و فرصتی است که از هرگونه اضطراب قبل از خریدی پیشگیری کنید.» چه میشود اگر شما بتوانید با دو یا سه جمله شروع به اعتمادسازی در فروشگاه اینترنتی خود کنید؟ آیا این کار را میکنید؟ یک صفحه «سوالات متداول» خوب میتواند این کار را بهدرستی انجام دهد. با پیشبینی کردن شروع میشود، سپس باید بهصراحت به تمام چالشها، سوالات و حتی اعتراضهای احتمالی آنها رسیدگی کنید. این برای شما شانس و فرصتی است که از هرگونه اضطراب قبل از خریدی پیشگیری کنید. به سوالات احتمالی در مورد اینکه مزیت شما با رقبا چیست پاسخ دهید (مثال: یکی از منحصر به فردترین محصولات در حالی که در روند تهیه و بروز کردن سوالات متداول پرطرفدار خود هستید، زمانی برای مشورت با تیم خدمات مشتریان خود اختصاص دهید.
متن کامل نوشته در سایت بیدک
نظرات