گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس چیست؟

گوگل ویس، خدمتی ارتباطی از غول فناوری گوگل بوده که از سال 2009 به طور رسمی آغاز به کار کرد. افراد می‌توانند از این سرویس برای تماس‌های شبین‌المللی خود بر پایه اینترنت استفاده نمایند. در این سرویس کلیه تماس‌های دریافتی و دریافت پیامک‌ها از تمام کشورهای دنیا و تمام اپراتورها رایگان می‌باشد اما تماس گرفتن و فرستادن پیامک به جز برای کشورهای با کد 1+ که یعنی آمریکا و کانادا، برای مابقی کشورهای بین‌المللی، هزینه در بر خواهد داشت. همچنین به دلیل عدم پشتیبانی سرویس‌ها و سایت‌های خارجی از شماره‌های اپراتورهای داخل ایران، کاربران ایرانی که به دنبال خرید شماره مجازی آمریکا هستند، بهترین گزینه همین شماره‌های گوگل ویس هست.

از قابلیت‌های جذاب این سرویس این است که شما فقط با یک‌بار خرید این سرویس، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهیانه یا سالیانه، یک شماره اختصاصی برای همیشه به شما تعلق می‌گیرد و شما نیازی به تمدید مجدد آن ندارید. شما هم می‌توانید از طریق گوشی‌های هوشمند خود (اندروید یا ios) با نصب نرم‌افزار آن استفاده کرده و یا اینکه از پنل تحت وب آن استفاده کنید که بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، در کامپیوتر یا موبایل خود از کلیه خدمات گوگل ویس را استفاده نمایید.

در ضمن شما می‌توانید کلیه مکالماتی که تمایل دارید را ضبط و نگه دارید و پیام‌های گروهی هم ارسال کنید و بدون هیچ محدودیتی هم‌زمان با یک یا چند موبایل به شماره گوگل ویس خود متصل شوید و با داشتن گوگل ویس می‌توانید از هر کامپیوتر یا موبایل یا دستگاهی که به حساب کاربری شما متصل است به تمام پیام‌ها و تماس‌ها دسترسی داشته باشید.

از مزیت‌های دیگر آن به قابلیت بازیابی اطلاعات و بکاپ گیری آن می‌توان اشاره کرد و همچنین می‌توانید تماس‌ها را دایورت کنید و منشی تلفن و سیستم انتظار تماس هم داشته باشید، همین‌طور تماس‌های تلفنی و پیام‌های دریافتی خود را ادغام کنید، تماس‌گیرنده را شناسایی کنید، از هر پیام صوتی خود به‌صورت خودکار رونویسی کنید، برنامه خوش‌آمد گویی و تنظیمات خود را سفارشی‌سازی کنید و اسپم‌ها را نیز فیلتر نمایید.

متن کامل نوشته در سایت اکسچنج 360

    منبع بلاگ

    اکسچنج ۳۶۰

    اکسچنج ۳۶۰

    ارائه خدمات پرداخت های بین ‌المللی

      نظرات