محتوا ابزاری برای ارزش آفرینی

محتوا ابزاری برای ارزش آفرینی

کسب و کارهای آنلاین را می‌توان جزئی از شرکت‌های کوچک و متوسط دانست. شرکت‌هایی که از لحاظ اندازه و سرمایه محدود هستند و همواره سعی می‌کنند کارهای خود را به ساده‌ترین شکل ممکن پیش ببرند.

محدودیت‌هایی که شرکت‌های کوچک و متوسط دارند باعث شده تا آن‌ها نتوانند در حوزه بازاریابی، پول هنگفتی را خرج کنند. البته شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها توانسته‌اند بخش عمده‌ای از این مشکل را حل کنند. بازاریابی دیجیتال به عنوان یک راهکار جذاب برای چنین شرکت‌های نوپایی محسوب می شود. هزینه کم امّا نرخ تبدیل بالا باعث می‌شود تا دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک راهکار ایده‌آل برای آن‌ها به حساب آید.

اهمیت استراتژی در تولید محتوا

چرخه تولید محتوا

کمتر کسی پیدا می‌شود که به اهمیت تولید محتوا در فضای آنلاین پی نبرده باشد. امّا واقعیت این است که در تولید محتوا باید استراتژی و برنامه داشت. محتواسازی بدون برنامه هیچگاه نمی‌تواند یک کسب و کار را به موفقیت برساند. 

تیم‌های کوچک در تولید محتوا دچار مشکلاتی می‌شوند. آن‌ها نمی‌توانند بودجه لازم برای بازاریابی، استراتژی و تولید محتوا را تامین کنند. در چنین شرایطی برون‌سپاری یکی از راهکارهای مناسب می‌باشد. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری هستند که در زمینه محتواسازی فعال هستند. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در شهر مشهد توانسته‌اند فرآیند تولید محتوا حرفه‌ای را به خوبی پیش ببرند. 

آن‌ها با ایجاد تیم‌های حرفه‌ای و زبده توانایی بالایی در تولید محتوای مخاطب محور دارند. محتوایی که به کاربر آگاهی ببخشد و در عین حال معرف یک محصول یا خدمت کاربردی باشد.

    منبع بلاگ

    آی او تی رسانه

    آی او تی رسانه

    مجله خبری در حوزه اینترنت اشیا و هوشمندسازی

      نظرات