بدون آموزش وارد بازار ارز دیجیتال نشوید!

بدون آموزش وارد بازار ارز دیجیتال نشوید!

ارز دیجیتال در دو سال اخیر مورد توجه افرادی زیادی در سراسر جهان قرار گرفته است. در ایران نیز افراد زیادی وارد این بازار شده اند که بیشتر این افراد بدون هیچ گونه آموزشی وارد این بازار شده و براساس حرف دیگران اقدام به خرید و فروش می کنند و شاید به دلیل زمان ورود مناسب برای خرید، کسب سود نیز کرده باشند. ولی این را هم باید در نظر داشت که هر فردی وارد هر بازار مالی بدون آموزش وارد شود به احتمال بسیار بالا در دراز مدت دچار ضرر می شود چون علم سرمایه گذاری در آن را نداشته و با کوچک ترین ضرر و سود دچار هیجان شده و باعث از دست رفتن دارایی خود می شوند.

پیشنهاد ما این هست که افراد قبل از ورود به این بازار آموزش ارز دیجیتال دیده و با تحلیل و بررسی و نه احساسات اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنند. همان طور که می دانید ارزهای دیجیتال فقط بیت کوین و اتریوم و ریپل نیست و سایر ارزهای دیجیتال دیگری مثل کاردانو، دیجی بایت و ... وجود دارد که از بیت کوین کارایی بیشتری دارند و تیم سازنده آن هر روز آنها را بهبود می دهند.

شاید این تحلیل که بیت کوین تا پاین سال جاری به 100 هزار دلار می رسد و جایگزین طلا می شود، واقعیت نداشته باشد و هر لحظه ارزش حال حاضر خود را از دست بدهد.

همان طور که می دانید این بازار با هر خبری دچار نوسانات زیادی می شود و ممکن هست هر لحظه زمان آن برسد که کاملا از این بازار خارج شد چون در صورتی که دولت ها این ارزها را مقابل ارزهای فیات خود ببینند اقدام به قوانین سخت گیرانه منع خرید و فروش آنها برای مردم خود می کنند و همین قوانین می تواند باعث کاهش قیمت زیاد آنها شود.

پیشنهاد ما این هست که حداقل مقدار و پولی را وارد این بازار کنید که حتی اگر نابود شد، شما دچار ضرر خاصی نشوید و روی زندگی شخصی شما هیچ تاثیری نگذارد. چون این بازار به نسبت سایر بازارها برای سرمایه گذاری داری ریسک زیادی هست.

    منبع بلاگ

    اکسچنج ۳۶۰

    اکسچنج ۳۶۰

    ارائه خدمات پرداخت های بین ‌المللی

      نظرات