۹ گام برای بازاریابی پیامکی و جذب مشتری
مراحل یا گامهای ارائه شده در این مقاله به شما کمک میکنند تا به صورت حرفهای عملیات بازاریابی خود را از طریق ارسال مدیران ارشد بازاریابی که با ارسال پیام متنی به عنوان گزینه دیگری برای گفتگو با فرد آشنا هستند، ممکن است نتوانند به طور کامل از مزایای این روش سود ببرند. در این مرحله باید یک استراتژی بازاریابی موبایل را ایجاد کنید که با طرحهای جامع شما در زمینه بد ست آوردن مشتری وحفظ او، هم راستا باشد. ۳٫این مرحله ممکن است به شکلهای زیادی اجرا شود، اما برخی از کسب و کارها افرادی را که به صورت داوطلبانه ایمیل خود را در اختیار آنها قرار دادهاند به صفحه ثبت نام هدایت میکنند که در آنجا میتوانند در برنامه پیامکی ثبت نام کنند. ۴. انجام این کار مستلزم استفاده از چیزی به نام یک شماره اختصاصی است که یک شماره تلفن ساده است که افراد برای ارسال و دریافت پیامها و ارتباط با شما از آن استفاده میکنند. اما بسیاری از کسب وکارها درحال حرکت به سمت اکتساب یک شماره اختصاصی مخصوص به خود هستند که هم راستا با نام تجاری آنها باشد تا همیشه از همین شماره برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند. ارائه کنندگان خدمات پیامکی باید قادر باشند تا این شمارهها را بدون اینکه مشکلی برای شما ایجاد کرده و شما را با جزئیات کار درگیر کنند در اختیار شما قرار دهند. برای انجام اینکار مانند هرمسیر دیگری در زمینه بازاریابی باید مخاطبین خود را بر مبنای اطلاعات خود در مورد آنها بخش بندی کنید، همچنین این طبقه بندی باید براساس اطلاعاتی باشد که مایل هستید درمورد آنها به دست بیاورید و اینکه میخواهید چه کاری انجام دهند. ارائه دهندگانی با راه حلهای قابل انعطاف به شما اجازه میدهند تا دادههای مشترکین خود را با دادههای خصوصی ادغام کرده و برای اینکه مشتریان و مشتریان آینده را با پیامکهای مرتبط به آنها هدف قرار دهید، گروه هایی ایجاد کنید. ارائه دهندگان آینده نگر به شما توصیه میکنند تا از این موقعیت سود برده و در جریان ارتباطات موبایلی، اطلاعات بیشتری در مورد مشتریان خود کسب کنید.
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات