آیا هنوز میتوان ایدههای پولساز ارائه کرد?
برای پاسخ به این سوال باید ابتدا یک اصل اساسی در شیوه عملکرد کسبوکارهای موفق را بدانید: تا زمانی که مشکلی وجود داشته باشد نیاز به راه حلی برای آن نیز وجود دارد. ارائه یک ایده پولساز و موفق نیز دقیقا به همین معنی است که شما نیاز مردم را به درستی شناسایی کرده و راهحل آن را به مردم معرفی کنید. به عنوان ایده پولساز میتوانید مشاغل و استارتاپهای زیادی را نام ببرید که توانستهاند با شناسایی درست نیازهای مردم و نیز جلب توجه عموم آنها به ثروت و شهرت مطلوبی برسند. مقصود ما از زمان دقیقا به این موضوع اشاره دارد که پیش از رقبایتان وارد عرصه جذب مشتری شوید و بهنوعی آغازگر مسیر یک ایده تجاری جدید باشید. ایده پولساز در هر کشوری با توجه به شرایط اقتصادی و منطقهای آن کشور تعریف متفاوتی دارد. در صورتیکه شما شناخت درستی از شرایط کشور و نیازهای مردم آن داشتهباشید، میتوانید به خوبی شرایط به موفقیت رسیدن ایده پولساز خود را عملی کنید.. ایران نیز همانند سایر کشورهای جهان، درحال توسعه شبکه بازاریابی اینترنتی خود است. پس با توجه به گسترش دیجیتال مارکتینگ بسیاری از ایدههای پولساز حول محور بازار اینترنتی فعالیت خود را آغاز کردهاند. و مواردی از این قبیل که شما بسیاری از آنها را میتوانید با سرمایه اندک نیز راهاندازی کنید. با تحقیق درباره هرکدام از استارتاپهایی که در یکی از این زمینهها به موفقیت مالی رسیدهاند میتوانید دریابید که ایده پولساز میتواند در هر موقعیت جغرافیایی و با هر شرایط اقتصادی عملی شود. آیا هنوز میتوان ایدههای پولساز ارائه کرد?
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات