چگونه نام برند را انتخاب کنیم ؟

انتخاب نام برند مناسب می‌تواند تاثیر بسزایی در تجارت شما داشته باشد. اولین اینکه نقطه تماسی است که مشتریان با نام تجاری شما دارند و شما می‌خواهید اولین تاثیر خوب را ایجاد کنید. شما میتوانید نام تجاری خود را از مسائل و یا از موضوعات گوناگون انتخاب کنید. نام‌های خانوادگی همانطور که از اسم آن مشخص است، به این معنی است که نام برند تجاری به نام خود فرد است. استفاده از این نوع نام گذاری برقرای ارتباط راحت با مشتریان است. بعضی از برندها هستند که، برای نام تجاری خود از حروف اول اسم را انتخاب می‌کنند مانند: GE، IBM، LG و… البته این استراتژی توسط شرکت‌های با سابقه مورد استفاده قرارمی گیرد. در نظر داشته باشید که اگر تازه می‌خواهید برای خود نام تجاری انتخاب کنید هرگز از این نوع استراتژی استفاده نکنید. باید بدانید که نام‌های انتزاعی تمایز قدرتمندی را ایجاد می‌کند و محافظت از آن به عنوان نام تجاری آسان است. نام برند باید چگونه باشد: فراموش نکنید نام خود را طوری انتخاب کنید که تلفظ آن برای مشتریان راحت باشد. نام تجاری شما باید از لحاظ شکل، مدل، راحتی، لوگو و… آنقدر جذاب و گیرا باشد که مشتریان به آن جذب شوند. شما باید یک نامی را انتخاب کنید که بتوانید آن را به عنوان نام تجاری ثبت کنید. سعی کنید نام برند خود را جدا از نام‌های تجاری انتخاب کنید. هرگز فکر نکنید که نام تجاری شما باید شبیه برند موردعلاقه تان باشد زیرا این کار خلاف قانون است.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

منبع بلاگ

شتابدهنده هاوش

شتابدهنده هاوش

هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

    نظرات