وظیفه مدیربرندینگ چیست ؟
مدیربرندینگ ممکن است که یک کار پر زرق و برق باشد. مدبربرندینگ برای اطمینان از درست بودن هر جنبهای از استراتژی نام تجاری و بازاریابی کار میکنند. ۳- یکی دیگر از مهارتهای مدیربرندینگ این است که باید با چنین آژانس بازاریابی هماهنگ کنند: مدیر برند با چندین آژانس بازاریابی و تبلیغات همکاری میکند، تا مطمئن شود محصولات و کالاها را طبق دستور آنها به فروش میرسانند. مدیربرند درک کافی از بازار و واکنش هایی که در مورد برند میشود را کنترل میکنند. این واکنشها شامل، واکنشهای کمپینهای بازاریابی چیست، آنچه در مورد شبکههای اجتماعی گفته میشود و یا مردم در مورد نام برند چگونه صحبت میکنند و….. مدیربرندینگ میتواند هنگام ارائه بازخورد و تحلیل فعالیتهای کلیدی برند، نقش محوری را در تیمهای مدیریت شرکت داشته باشد. کسی که مدیر برند است باید در جلسههای تجاری شرکت کند و در مورد مسائل برند، یا در مورد چه چیزی برای محصولات خاص این برند خوب است، تصمیم گیری کند. جالب است که بعضی از شرکتها، مدیر برند آنها مهمترین فرد در شرکت است. تصمیم گیری در مورد هزینه برند تجاری و تجزیه و تحلیل روند هزینههای مشتری مدیران برند و مدیران بازاریابی مسئولیتهای شغلی مشابه هم دارند. یک مدیر برند خوب باید ذهنیتی خلاقانه داشته باشد. مدیربرندینگ ویا استراتژیست برند، مسئول حفظ چهره عمومی یک شرکت یا یک فرداست که از طریق اجرای ابتکارات بازاریابی انجام وظیفه میکند.
متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش
نظرات