روش های مشتری مداری :

روش‌های مشتری مداری در کسب و کار امروزی بسیار مهم است. در واقع مهم این نیست که محصول شما چقدر عالی است: اگر خدمات مشتری شما ضعیف باشد، مردم از آن شکایت می‌کنند و شما مشتریان خود را از دست می‌دهید. این یکی از مهمترین روش‌های مشتری مداری است. صبر برای متخصصین مشتری مداری بسیار مهم است. البته نه تنها توجه به تجربیات تک تک مشتریان مهم است، بلکه توجه کردن به آنچه آن‌ها نیاز دارند در زمینه محصولات شما و خدمات شما بسیار حائز اهمیت است. گاهی اوقات مشتریان در انتخاب محصولات یا کالاها گیج می‌شوند و نمی‌دانند که کدام محصول مناسب‌تر است، در چنین مواقعی شما خیلی راحت می‌توانید با استفاده از هوش هیجانی و گفتن چند جمله در مورد محصولات، آن‌ها را قانع به خرید کنید. قطعا برای شما هم پیش آمده است که مشتریان شما دچار مشکل یا مسئله‌ای شده‌اند که مربوط به محصولات است، در چنین موقعیت هایی شما باید با استفاده از خلاقیت خود راه حل‌های مناسبی پیشنهاد دهید. ۷- روش‌های مشتری مداری یعنی به ظاهر خود بسیار اهمیت دهید: مشتریان به ظاهر فروشنده بسیار اهمیت می‌دهند و برای آن‌ها مهم است که شما چطور لباس می‌پوشید. از یک طرف، خوب است که صبور باشید و کمی بیشتر وقت خودرا با مشتریان بگذرانید تا مشکلات و نیازهای آنها را برطرف کنید، اما از طرف دیگر مدت زمانی که می‌توانید به هر مشتری بدهید محدودیت دارد. اگر میخواهید در زمینه کسب و کار خود موفق شوید حتما باید روش‌های خدمت به مشتری را یاد بگیرید.

متن کامل نوشته در سایت شتابدهنده هاوش

    منبع بلاگ

    شتابدهنده هاوش

    شتابدهنده هاوش

    هاوش؛ شتابدهنده صنایع خلاق

      نظرات