چرا تمرکز Apple و Facebook بر تناسب اندام است؟

چرا تمرکز Apple و Facebook بر تناسب اندام است؟

فصل سود در راه است و من … خسته شده‌ام. اما برای افراد خسته هیچ استراحتی وجود ندارد و از کار طولانی مدت و فروش محصولات خانگی (افراد را مجبور به خرید رایانه‌های شخصی با قیمت بالا کرد) بسیار سود برد، زیرا درآمد کلی سالانه این شرکت ۳۶ درصد افزایش یافته است. نیز بالاترین رقم رشد خود را از سال ۲۰۱۶ مشاهده کرد، زیرا درآمد کلی سالانه آن ۵۶ درصد در سال افزایش یافته است. ، هر دو شرکت راه را برای آینده‌ای که ریشه در سلامت و تناسب اندام دارد روشن‌تر کرده‌اند. هر دو اساسا همه برآوردهای وال استریت را شکست دادند، اما پس از انتشار گزارش‌های مربوطه، سهام آن‌ها همچنان کاهش یافت که نشان می‌دهد در حالی که نتایج این سه ماه حیرت انگیز است مهمترین نکات مهم در این قسمت آمده است: ۷۸ درصد در سال گذشته ۰۷ میلیارد دلار برآورد ۰۷ میلیارد دلار برآورد ۰۷ میلیارد دلار برآورد ۸۰ میلیارد دلار برآورد شده، ۴۰ درصد افزایش سالانه (۳۶ درصد مخصوص پوشیدنی‌ها) را در خود جای داده است. گسترش یافته است که این مجموعه شامل نظارت بر ضربان قلب، ردیابی فعالیت‌های ورزشی، تشخیص سقوط، ارزیابی راه رفتن (نحوه راه رفتن)، الکتروکاردیوگرام برای تشخیص بی‌نظمی‌های قلب می‌باشد و شاید مهمترین ویژگی این محصولات استفاده از یک یکپارچه است که امکان نصب برنامه‌های مهمان برای استفاده از داده هایی با رشد مداوم در فضای پوشیدنی خود را دارا می‌باشد که این ویژگی باعث پیشرفت محصولات این شرکت می‌شود و همچنان این ویژگی‌های باعث پیشرفت +Fitness ۶۶ میلیارد دلار برآورد شده ۶۶ میلیارد دلار برآورد شده ۶۶ میلیارد دلار برآورد شده ۶۶ میلیارد دلار برآورد شده برنامه‌های بزرگی برای این مفهوم دارد، وی گفت: من انتظار دارم در سال‌های آینده مردم از ما به جای یک شرکت رسانه‌ای اجتماعی به عنوان یک شرکت این امر به همراه امضای قرارداد برای تولید ویدئوهای تمرین در منزل اختصاصی و سفارشی، نشان می‌دهد که تناسب اندام در واقع یک جزء کلیدی در ساخت بلند پروازی‌های هستند، این دو شرکت بزرگ در حوزه تناسب اندام و سلامتی نیز به سرعت در حال پیشروی هستند زیرا انقلاب در داده‌های بیومتریک و فناوری‌های پوشیدنی در محصولات آنها به ثمر رسیده است. به همین خاطر، ممکن است سرانجام در حوزه سلامت زمینه همکاری مشترک بین این دو شرکت فراهم شود. نیز این پتانسیل را دارند که در مورد چیزی واقعا خاص (جهان با محوریت سلامت) با هم همکاری کنند. ، سرمایه گذاری‌های قابل توجهی در زمینه سلامتی و تناسب اندام انجام داده‌اند. ، نیاز به یک دستگاه پوشیدنی سخت افزاری ممکن است عجیب باشد اما به صورت کلی با اکوسیستم شرکت مطابقت دارد. علاوه بر هجوم احتمالی خود به فناوری‌های پوشیدنی، در زمینه سلامت نیز فعال بوده است: ، استاد و متخصص قلب دانشگاه استنفورد را به عنوان سرپرست فناوری بهداشت شرکت استخدام کرد. در سال ۲۰۱۹، این شرکت یک ویژگی بهداشت پیشگیرانه را معرفی کرد که به کاربران توصیه می‌کرد بر اساس جمعیت شناسی سن، چکاپ سالیانه انجام دهند. در سال ۲۰۱۹، یک ابزار ردیابی بیماری‌های مبتنی بر جمعیت شناسی را راه اندازی کرد که در نهایت (با همکاری Mellon از اوایل سال ۲۰۱۴ به طور مداوم در حال پیشرفت در زمینه سلامت می‌باشد. همانطور که قبلا توضیح داده شد، این شرکت با برنامه ت که: اگر به آینده نگاه کنید و بعد به گذشته نگاه کنید و این سوالات را مطرح کنید که «بزرگترین سهم اپل در بشریت چه بوده است؟»، جواب آن حتما در ارتباط با سلامت خواهد بود". ، به نظر می‌رسد که این دو شرکت در مسیر برخورد احتمالی با انگیزه‌های همسوی خود هستند.

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

نظرات