بحران کرونا ویروس

بحران کرونا ویروس

در صورت عدم اطمینان ، آیا باید از آنچه که قبلاً دراختیار داشته اید از منافع محافظت کرده و بهینه سازی می کنید یا به دنبال فرصتهای جدید رشد هستید و خواهان پیشرفت های دوباره؟

ما در زمان بلاتکلیفی هستیم.شاید هرگز پیش از این، سیگنال ها و شاخص های اقتصادی گیج کننده تر نبوده اند و نوسانات کمی را تجربه می کرد. درست همانطور که سطح بیکاری در پایین ترین سطح تاریخ قرار گرفت و درآمد متوسط ​​خانوار به نقطه بحران رسیده است،اخبار مربوط به تأثیر COVID-19 و بررسی های اجرایی ، رکود قریب الوقوع را نشان می دهد و ضعف اقتصاد جهانی را آشکار تر کرده است.درست مانند بحران مالی 2007-2008 که بر اثر انفجار حباب در بازار مسکن آمریکا بوجود آمد.این مثال صرفا به وجه اشتراک ضعف و عدم آمادگی جهانی اشاره دارد. پروژه شرکت های بزرگی را همچون بوئینگ را متوقف کرده است و در دوران رکود قرار داده است. نگرانی هایی که اخیراً با تهدید یک بیماری همه گیر به نام کرونا ویروس با ترساندن بازارهای بزرگ سهام در جهان شدت گرفته است. جوشوا بروستر بولتن ، رئیس میزگرد کسب و کار می گوید: "مشاغل آمریکایی اکنون پای خود را بالای ترمز می بینند و به صورت دوره ای ترمز می کنند." "عدم قطعیت،مانع از رهاسازی کامل پتانسیل تفکر اقتصاد می شود ، رشد و سرمایه گذاری را در آمریکا محدود می کند.شاید نیاز باشه با استخراج تجربه،ابزار های حدس و گمان(پیش بینی)،حس ششم عمل کرد.


عواطف و احساسات
همیشه،بحران های اقتصادی زمینه سوء استفاده دلال ها را فراهم می کند.معمولا کار آن ها به این صورت است که با استفاده از فضای مجازی، توهم هایی تولید می کنند البته با کمک سلبریتی ها و یا همان شاخ های مجازی.تاثیر ربات های مجازی و اتو را نمی توان دست کم گرفت.خیلی ترفند ها است که در این جا قابل ذکر نیستند.(به دلیل سوء استفاده های احتمالی) و کلا با یک سری فرایند ها ارزش x را در هر بازار مالی به کم ترین حد خود می رسانند و بعد اقدام به خرید می کنند.
 
یک بحران پیچیدگی در حال ظهور روبروی مدیران است
حتی بدون تهدید چرخه احتمالی تجارت،بسیاری از مدیران در چنگال یک بحران پیچیدگی،جایی که خیلی سریع اتفاق می افتد،احساس فلج بودن می کنند. شاید احساس مسئولیت بیش از حد می کنند که واقعا می تواند ویرانگر باشد.کلی گریر، رئیس صندوق EY ایالات متحده و مدیر سهام آمریكایی شركت ارنست و یانگ ال ال پی،یادآور می شود: "رهبر بودن یک فرصت چالش برانگیز است." وی گفت: "برنامه ریزی رشد مطرح است در حالی که پیش بینی شرایط احتمالی رکود اقتصادی پیش بینی می شود ، کافی است. لایه ای در مورد افزایش انتظارات اجتماعی ، یک فضای سیاسی بحث برانگیزتر ، و یک برنامه تحول بنیادین با استفاده از دنیای دیجیتال و حتی با تجربه ترین رهبر تجارت مهارت های خود را به آزمایش می گزارد.

در واقع ، امروزه مدیران در جبهه های مختلف با چالش هایی روبرو هستند. ژئوپلیتیک،تغییر فرهنگی و دیجیتالی شدن از زمان آخرین رکود همه اساساً تغییر کرده و امروزه مجموعه پیچیده ای از فشارها را بر مشاغل وارد و البته تحمل می شود

همانطور که گرمی وود در سال 2009 نوشت: "هرگز قبل از این بحران،تغییر سریع صورت نگرفته است و هرگز دیگر این کند نمی شود." با توجه به تحولاتی که در بالا به تفصیل آورده شده است ، امروزه این واقعیت حتی بیشتر حس می شود و شرکت ها در حال یافتن مشکل هستند. هماهند ماندن.درست مانند این است یک تصمیم فوری و خطرناک بگیری. که فقط ریسک پایه ی اصلی آن است.البته برای کسب و کار های تکراری تقلید رواج دارد.
تحقیقات اخیر انجام شده توسط EY نشان می دهد که تنها 22٪ از رهبران احساس آمادگی برای فعالیت در یک محیط بسیار دیجیتال دارند. در حالی که اینترنت در واقع از بین می رود ، فاصله اینترنت،چیزهای اینترنتی، AI و بلاکچین نیز در حال از بین رفتن هستند و به انقباض اقتصادی احتمالی جهانی بیفزایید و آنچه که در حال حاضر یک اقدام مقابله با جابجایی امپراتوری است، ناگهان به یک بحران تبدیل می شود.


در بحران مالی 2008-09، اقدامات دولت آمریکا(کاهش کمی ، کاهش مالیات ، نرخ بهره کم از نظر تاریخی) همراه با رشد دو رقمی چین به عنوان یک اقتصاد بزرگ در حال ظهور ، ما را از رکود خارج کرد. اما امروز باند فرودگاهی با افزایش سطح بدهی دولت آمریکا محدود شده است. اکنون نرخ بهره پایین است و فضای کمی برای کاهش نرخ بهره موجود است و این به خود شرکت ها واگذار خواهد شد تا فرصتهای رشدی را ایجاد کنند که باعث چرخه تجارت بعدی شود.


حال سوال اینجاست که با توجه به این چشم انداز تغییر شرایط، باید آن را ایمن بازی کرد و سوار طوفان شد یا از فرصت های رشد دو برابری استفاده کرد.
بازی ایمن شامل استفاده از مجموعه اصلی تاکتیک ها است که به شما در محافظت و بهینه سازی شغل خود در زمان های سخت کمک می کند. برخی از روشهای امتحان شده و آزمایش شده برای آماده سازی برای ایجاد بحران ، همانند گذشته بسیار مرتبط و موثر هستند.

محافظت
بویژه در زمان های چالش برانگیز ،صاحبان کسب و کار ها نباید در مورد اصولی که شرکت های خود را ایمن نگه می دارند، سازش کنند و قانع شوند.به عنوان مثال ، جرم اغلب در رکود اقتصادی افزایش می یابد. در سال 2008 ، تعداد موارد کلاهبرداری آنلاین در ایالات متحده 33٪ افزایش یافته است.
شرکتها همچنین باید استانداردهای قدرتمند حاکم را حفظ کرده و در مقابل خطرات، رفتاری مناسب و هدفمند نشان دهند. جان کینگ ، معاون رئیس EY Americas - Assurance ، گفت: موقعیت هایی که مدیران از ارزش های شرکت یا رفتار اخلاقی دور می شوند حتی می توانند مشکل ساز باشند. 
به همین ترتیب ، برای شرکت ها مهم است كه نسبت به محافظت از مارک های تجاری خود اقدامات لازم را انجام دهند و به دنبال داشتن فرصت هایی برای ایجاد وفاداری بیشتر با وفادار ماندن به هدف خود، در مواقع به شدت امیدوار باشند. نظرسنجی انجام شده توسط EY نشان می دهد که 73٪ از پاسخ دهندگان معتقدند که هدف کاملاً یکپارچه به سازمانها کمک می کند تا با ایجاد اعتماد و تقویت روابط به ذینفعان، گام های چالش برانگیز داشته باشند. در محیط هایی که اعتماد از بین می رود، حفظ وضعیت شما به عنوان یک برند معتبر می تواند سود سهام زیادی در پی داشته باشد. محافظت از ارزش اصلی شما ، ارزشی که به تمام ذینفعان خود می دهید، به معنای محافظت از همان چیزی است که در نظر دارید.


بهینه سازی
علاوه بر اتخاذ اقدامات حفاظتی ، شرکتها همچنین با خنک شدن و جان تازه اقتصاد جهانی باید عملکرد خود را بهینه کنند.
شرکتهایی که در دو دوره رکود اقتصادی گذشته از همتایان خود بهتر عمل کرده اند، قبل از شروع رکود اقتصادی، کارآفرین ها برای محافظت و بهینه سازی مشاغل خود اقداماتی را انجام دادند. آنها با این کار موقعیت خود را تثبیت کردند تا از فرصتهای جدیدی که همیشه رکود اقتصادی ایجاد می کند، بهره ببرند.

    منبع بلاگ

    آنی کسب

    آنی کسب

    فروشگاه اینترنتی تامین کالا و خدمات کشاورزی

    نظرات