چگونه هزینه ارسال بسته خود را کاهش دهیم؟

اگر بسته‌ای برای ارسال به دوست خود در یک شهر دیگر دارید، یا اگر صاحب کسب و کاری هستید که روزانه ارسال‌های پرتعداد دارد، هزینه ارسال برای شما مهم است! هزینه پرداختی شما به نسبت اندازه، وزن و آدرس گیرنده، بیش از حد انتظار بوده است؟ احتمال خیلی زیاد یکی از عوامل زیر مسبب این اتفاق بوده است. اگر برای ایمنی بیشتر به دنبال جعبه‌ای بزرگتر هستید که بنا دارید داخل آن را هم با پلاستیک‌های حباب‌دار پر کنید، در جریان باشید که باید هزینه بیشتری برای این ارسال بپردازید. چرا که در اغلب شرکت‌های ارسال بسته، یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه، ابعاد بسته است. هرچه وزن یک بسته بالاتر می‌رفت، در یک تناسب مستقیم، هزینه ارسال هم بیشتر می‌شد. اما شرکت‌هایی هم‌چون FedEx و UPS از چند سال قبل، از وزن ابعادی در تعیین قیمت خود استفاده می‌کنند. راه بهتر هم همکاری با شرکت‌های واسط لجستیکی است که فارغ از مسیر، قیمت ثابتی برای ارسال دارند. برای تک تک مواردی که هزینه ارسال شما را تعیین می‌کنند، راه و روشی برای مدیریت و کاهش هزینه ارسال سازمانی یا شخصی شما قابل ارائه است. اگر بسته‌بندی خود را در ابعاد مطلوب انجام نداده باشید، قطعا در محاسبه فرمول وزن ابعادی هم، دچار چالش می‌شوید. اگر بی‌علت بسته خود را برای ایمنی بیشتر با پلاستیک‌های حفاظتی پر کرده باشید، ظرف هزینه ارسال خود را هم پر کرده‌اید! فکر می‌کنید اگر برای ارسال هر بسته خود، دست به تلفن شوید و یک پیک موتوری راهی خیابان کنید، به نفع خود کار کرده‌اید؟ یک پیک ارسال نمی‌تواند ۳۰ بسته شما را به تنهایی در سطح شهر به دست گیرنده برساند؟ نقطه اشتراکی که بتواند تمام موارد کاهش هزینه ارسال را مدیریت کند، انتخاب یک شرکت ارسال بسته مطمئن و مناسب است.

متن کامل نوشته در سایت تینکست

منبع بلاگ

تینکست

تینکست

راه‌حل سریع و اقتصادی ارسال بسته

نظرات