شرکت  Zone۷، هشت میلیون دلار برای توسعه پلت فرم هوش مصنوعی به منظور پیش بینی خطرات ناشی از آسیب‌های ورزشی جذب سرمایه کرد.

شرکت Zone۷، هشت میلیون دلار برای توسعه پلت فرم هوش مصنوعی به منظور پیش بینی خطرات ناشی از آسیب‌های ورزشی جذب سرمایه کرد.

تحلیلگر داده‌ها بودند و هر دوی آنها بر توسعه سیستم هوش مصنوعی متمرکز بودند. را ایجاد کنند، یک پلت فرم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی که بر کمک به سازمان‌های ورزشی در پیش بینی خطر آسیب دیدگی بازیکنان و بهبود عملکرد آنها تمرکز داشت. این شرکت به تازگی ۸ میلیون دلار در دوره سرمایه گذاری سری برای کمک به گسترش دسترسی بهتر خود در ورزش و سایر صنایع به دست آورده است. ۵ میلیون دلار در اوایل سال ۲۰۱۹ جمع آوری کرد. با بیش از ۵۰ تیم در لیگ‌های متعدد در آمریکای شمالی و اروپا همکاری کرده است، از جمله لیگ برتر انگلیس، لیگ برتر فوتبال، فوتبال ملی، لالیگا، سری ، می‌گوید: فقط صنایعی مانند ورزش هایی که موفقیت آنها متکی به افراد سالم و با عملکرد بالا است، می‌توانند از داده‌ها برای بهبود عملکرد انسان استفاده کنند. دارای تیم و فناوری است تا داده‌های مربوط به ورزش را در میان سایر صنایع به سطح جدیدی برساند. داده هایی را که تیم‌ها هنگام تمرین، بازی، ورزش و حتی خوابیدن از ورزشکاران جمع آوری می‌کنند، تجزیه و تحلیل می‌کند، سپس گزارشات مربوط به آمادگی هر بازیکن و سایر متغیرها را تهیه می‌کند، خطر آسیب دیدگی آنها را پیش بینی می‌کند و راه کارهایی را ارائه می‌دهد که به اصطلاح «اپراتورها» مانند مربیان و پرسنل پزشکی می‌توانند به آنها کمک کنند. گفت: آنچه ما معمولا متوجه می‌شویم این است که سازمان‌ها داده‌های زیادی در اختیار دارند و برای تجزیه و تحلیل همه داده‌ها نیاز به یک مغز مرکزی دارند. ، کار اپراتورها واقعا سخت است، ما مانند موتور ابری هستیم که همه چیز را جمع آوری کرده و آنها را تحلیل می‌کنیم. این شرکت همچنین به دنبال گسترش سایر بخش‌ها از جمله مراقبت‌های بهداشت، شرکت‌های نفت و گاز و ارتش است.

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

نظرات