آمازون به صورت عمیق‌تر وارد دنیای ابزارهای پوشیدنی می‌شود.

شرکت‌های بزرگ فناوری و استارت‌آپ‌های فعلی به طور فزاینده‌ای شیفته فناوری‌های پوشیدنی می‌شوند. آمازون تعداد زیادی از محصولات و ویژگی‌های جدید مرتبط با خدمات سلامت و تناسب اندام خود را اعلام کرد، از جمله: Halo Fitness ، یک سرویس تمرینی تعاملی در خانه شبیه به Apple Fitness+ Halo Nutrition ، یک سرویس برنامه ریزی تغذیه ای بسیار شخصی سازی شده Halo View ، یک دستگاه پوشیدنی جدید با صفحه نمایشی شبیه به ساعت Apple پس از اعلام شراکت اپل با UnitedHealthcare ، Fitbit برای عرضه پوشیدنی Charge۵ و Whoop پس از افزایش سرمایه ۲۰۰ میلیون دلاری با ارزش ۳.۶ میلیارد دلاری، Whoop۴.۰ خ ود را راه اندازی کرد. واضح است که داده‌های بیومتریک مرتبط با تناسب اندام و با قابلیت ردیابی، تقاضای بالایی دارد. طبق گزارش ‌ ها ، تنها در سال ۲۰۲۱، بودجه برای ابزارهای پوشیدنی و « تعیین کمیت عملکرد » به مرز ۲.۹ میلیارد دلار رسیده است ...

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

نظرات