محصولات ضد تعرق کمپانی Precision Hydration، استراتژی‌های سوخت رسانی  شخصی سازی شده را برای ورزشکاران و تیم‌های حرفه ای به ارمغان می آورد.

محصولات ضد تعرق کمپانی Precision Hydration، استراتژی‌های سوخت رسانی شخصی سازی شده را برای ورزشکاران و تیم‌های حرفه ای به ارمغان می آورد.

ما استراتژی‌های آب گیری و برنامه‌های سوخت‌رسانی به ورزشکاران را اختصاصی می‌کنیم تا به آن‌ها کمک شود از عملکرد خود بهترین بهره را ببرند. شرکت : Precision Hydration مکان: کرایست چرچ، بریتانیا سال تاسیس: ۲۰۱۱ وب سایت: https://www.precisionhydration.com/us/en/ دور تامین مالی تا به امروز: ما خودمان تامین سرمایه می کنیم، Bootstrapped سرمایه گذاران شما چه کسانی هستند؟ من یکی از سرمایه گذاران اصلی بودم. سرمایه‌گذاری اولیه ما در سال ۲۰۱۱ حدود ۱۵۰۰۰۰ دلار بود و این تنها پولی است که جمع‌آوری یا جذب کرده‌ایم. ما راه خود را تا جایی که توانستیم عوض کرده ایم. برای شروع ۱۵۰۰۰۰ دلار سرمایه گذاری کردیم و این سرمایه اولیه ما بود که به ما اجازه داد سهام اولیه خود را خریداری کنیم. ما آن سهام را فروختیم، مقداری پول به دست آوردیم و به رشد کسب و کار به روش سنتی ادامه دادیم. ما اصلاً سرمایه خارجی جذب نکرده‌ایم. آیا به دنبال سرمایه ...

متن کامل نوشته در سایت مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی

نظرات